בני בן ה-7

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן ה-7
    גלית
    01/11/2010

    שתי שאלות לגבי בני בן שבע.

    1. לאחרונה כשמשהוא לא מצליח לו הוא אומר "קביני מת". הסברתי לו שזו קללה וכך לא מדברים. זה לא עוזר. האם להתעלם ? האם להפסיק את מה שהוא עושה באותו הרגע ? בקיצור איך להתייחס ? הוא ילד מקסים שממש לא משתמש בקללות אך לי זה מאוד צורם.

    2. כל צורת האכילה שלו מאוד לא נקיה. הוא אוכל פעם עם היד ופעם נעזר במזלג. הרבה אוכל נופל כי הוא לא נעזר בסכין למרות שאני מזכירה ושמה לידו בכל ארוחה.ואז יוצא שהוא מתלכלך ומלכלך הרבה. מה יכולה לעזור בשיפור ? כמה אפשר להעיר ? אני יודעת שגם זה לא טוב יותר מידי. מה המלצתכם בנושא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני בן ה-7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן ה-7 - תגובה

    ליאת גרוס
    01/11/2010

    שלום גלית
    תשובה לשאלה ראשונה. הילד מושפע גם מהחברה וילדים רבים בגילו אכן משתמשים בביטויים מעין אלו. זה גם נשמע COOL ועוזר לו להיות אחד מהחברה. אם זה ממש מפריע לך אפשר לאמר לו שאת לא אוהבת את המילה ומבקשת ממנו לא להשתמש בה בחברתך הקרובה. אם יעשה זאת תניתן לקום ולהתרחק או להעיר בתקיפות. ממה שאומר לעצמו או עם חבריו הייתי מתעלמת. צריך להשאיר לו קצת מרחב ולשמור תגובות קיצוניות יותר לקללות שמכוונות כלפי אנשים או כוללות גסויות . מה דעתך?
    לגבי השאלה השנייה - נשאלת השאלה למה זה קורה. האם זה קשור לבעיות ארגון, קשב או חוסר רגישות תחושתית., בעייה מוטורית וכו' צריך לבדוק איפה עוד באות לידי ביטוי בעיות דומות ולנסות להבין מה הבעייה.

    שאלה -למחשבה בעקבות שתי השאלות: האם ייתכן שאומר הרבה קיבינימט כשלא מצליח להסתדר, להתארגן, לבצע וכו'. אולי קיימת בעיה שמתסכלת אותו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן השבע

    גלית
    01/11/2010

    ליאת שלום

    תודה על התגובה המהירה. לגבי שאלתי הראשונה, מאוד התחברתי לתשובה שנתת לי ולאיך שאני צריכה לפעול.

    לגבי שאלתי השניה: אני לא רואה קשר לדברים אחרים או למה שאת שציינת, אלה רק לנושא אכילה לא נקיה, ובידיים.

    הקיבינימט קורה רק כאשר הוא משחק במחשב,וששם משהוא לא מצליח לו. (כרגע זה רק במחשב, מקווה שישאר רק שם).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן השבע - תגובה

    ליאת גרוס
    01/11/2010

    אולי כדאי להתעקש בשלב זה רק על נושא האכילה בידיים כי זה ספציפי וקל יותר לשליטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו