ביתי בת ה7

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ביתי בת ה7
    אודליה
    02/11/2010

    שלום,
    ביתי בת 7 לומדת בכיתה ב,החלה לעשות פיפי במיטה בשבוע האחרון,שאלתי אותה לגבי בית הספר-הכל בסדר,אלתי גם כמובן אם מישהו נגע בה אולי במקומות אסורים,וגם הכל בסדר,היא גם אומרת שהכל בסדר והיא לא יודעת מה קרה לה,
    זאת הפעם הראשונה מיזה שנים מאז שגמלתי אותה כתינוקת מהטיטול,זה מאוד לא מתאים לה, האם להתייחס לכך בכובד ראש או לתת לזה לעבור.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביתי בת ה7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביתי בת ה7 - תגובה

    סמדר ריינר
    02/11/2010

    שלום אודליה,
    קודם כל כדאי גם לשלול סיבה רפואית, לפעמים הרטבה במיטה יכולה להעיד על התקררות, או על סיבות אחרות. מעבר לזה זה אכן מעיד על מצוקה כלשהי, אבל לא בהכרח משהו שהילדה יכוללה לדבר עליו בתשובה לשאלה ישירה. נסי לחשוב מה השתנה - האם נוספה לה אחריות השנה, האם יש יותר שעות שבהן היא מבלה לבד, האם משהו השתנה בזוגיות או בחיים שלכם ונדמה לכם שהיא לא יודעת מזה אבל היא חשה שפחות פנויים אליה וכו'. האם נדרש ממנה להיות יותר גדולה ובעצם היא מרגישה שהיא עדיין קטנה לפעמים, ואין לכך מקום, זמן או סבלנות מצידכם? האם נולד אח או שיש הריון בדרך? הכל אופן אם הבעיה נמשכת ועדיין לא ברורה כדאי לפנות לטיפול כדי לברר אותה באופן יותר מעמיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו