מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כיצד עלי לנהוג???אמא02/11/2010
נושא : התחצפות
תאריך : 02/11/10 09:48
מחבר/ת : אמא
שלום, אודה לתשובה על שאלתי.
אני אמא לשניים: בן 4 ובן שנתיים.
לבני בן ה 4 יחס אמביוולנטי לאחיו הצעיר: הוא אוהב אותו, מחבק ומנשק אותו, אך גם לקוח לו צעצועים, מאוד מקנא כשהוא מקבל תשומת לב ממני ונוהג להפריע, להציק לו וגם לשלוח אליו יד או רגל "ףבדרך אגב" כאילו.
כשאני מעירה לו, הוא אומר: "את חוצפנית, אני לא אהיה חבר שלך".
"אני כועס עלייך"
ועוד כהנה, ולעיתים זה מלווה במכות שמרביףץ לי (כאילו נותן לי בוקס או מכה ברגל.
מדובר בילד מקסים, מאוד מאוד מאוד חכם, (כך נאמר גם בגן), מאוד רגשן ושם לב כמעט לכל דבר.
מאוד מוחצן ומביע אהבה (אומר לי אממא אני אוהב אותך, אמא אני רוצה לחבק אותך) וגם עצב או כעס כשככה מרגיש.
איך עלי להגיב כשקורא לי "חוצפנית"
איך עלי להגיב כשמכה אותי (אמנם זהמכות חלשות אבל זה סימלי)
אנא עיצות תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיצד עלי לנהוג??? - תגובה
סמדר ריינר02/11/2010שלום לך,
מה שרצוי לעשות ברגעים כאלה, זה להסביר לו שאת מבינה שהוא כועס, נעב ומתוסכל, אבל זה לא במקום לתת מכות לאמא וגם השמות שהוא קורא לך הם לא במקום. את לא מרשה את זה. ואם הוא נורא כועס, אפשר להראות את הכעס ולהוציא אותו בדרכים אחרות, מותר לו להגיד שהוא כועס, אוי אפשר לתת לו כדור גומי לכווצ'ץ', מותר לו לקמט נייר ולזקור לפח, וכו' פתרונות לא מזיקים ולא פוגעניים שמבטאים את הכעס לו, אבל לא פגועים במישהו אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
