התפרצויות זעם אצל ילדה בת שנתיים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התפרצויות זעם אצל ילדה בת שנתיים
    כרמית
    02/11/2010

    שלום,
    בתי בת שנתיים בעוד מס' ימים (בת יחידה).
    בשבועיים האחרונים אני עוברת איתה אחה"צ קשים במיוחד של התפרצויות זעם, השתטחויות על הריצפה, בעיטות עם רגליים וידיים ובכי בקולי קולות.
    היא נכנסת לאמוק מטורף שאי אפשר להרגיע אותה . ניסיתי את שיטת החיבוק וזה לא עזר.
    כשזה קורה אני לא מגיבה לה - לא צועקת ולא כועסת אלא להיפך ממשיכה לעשות את הדברים שלי ומדיי פעם מנסה לגשת אליה ומבקשת ממנה שתירגע ושואלת אותה אם היא רוצה לבוא אליי. עד שמגיע שלב שאני מכניסה אותה לחדר ואומרת לה שעד שתירגע שתישאר בחדר מה שיותר מדליק אותה (כל זה מבצע באורח רוח מצידי ובלי עצבים וצעקות).
    העניין שזה חוזר על עצמו כל פעם שהיא לא מקבלת את מה שהיא רוצה - לדוגמא, אם היא רוצה ארטיק ואין או שלא נראה לי מתאים באותו רגע לתת לה , אם אני מבקשת ממנה לעשות משהו והיא לא רוצה לעשות.
    אני מותשת ומיואשת , הגעתי לשלב שאני ממש לא נהנית מהילדה שלי וזו תחושה מאוד קשה עבורי. ההתנהגות הזו מופנת בעיקר כלפיי (אני זו שמבלה איתה את אחה"צ , אחרי הגן).
    לא יודעת אם יש קשר אבל ממש לפני שכל זה קרה נסענו בעלי ואני לחו"ל ל 4 ימים וזו הייתה פעם ראשונה ש"עזבנו" אותה לתקופה כזו (נשארה עם אמא שלי ואחותי שהיא מאוד אוהבת).
    כמו כן היא בתהליך גמילה (מיוזמתה בלבד) ואני שמה לב שהיא מתחילה יותר ויותר לפספס קקי מה שלא היה קודם.
    מדובר בילדה מאוד בוגרת שרוצה לעשות הכל לבד ובעצמה ומאוד דעתנית.
    [b]אני ממש זועקת לעצה מה לעשות ואיך עוברים את השלב הזה בשלום ובמהרה?[/b]תודה רבה
    רעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפרצויות זעם אצל ילדה בת שנתיים - תגובה

    סמדר ריינר
    02/11/2010

    שלום רעות,
    ייתכן שאת מאבדת את הסבלנות מהר מדי ולכן נדמה לך שהשיטות בהם נקטת לא עוזרות. מה זה נקרא ששיטת החיבוק לא עובד? כמה זמן ניסית? חשוב מאוד להישאר איתה כך הרבה זמן - עד שהיא נרגעת. היא חייבת להתעייף לפנייך גם אם זה לוקח שעות. כנ"ל לגבי השיטה השניה - את מתארת בעצמך שאת נשברת בסוף וניגשת אליה או מכניסה אות הלחדר. חשוב מאוד שהיא תתעייף קודם, שוב גם אם זה לוקח כל היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא כ"כ הבנתי אז מה אני אמורה לעשות

    כרמית
    03/11/2010

    לא כ"כ הבנתי אז מה אני אמורה לעשות במקרים אלה...אשמח אם תכווני אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא כ"כ הבנתי אז מה אני אמורה לעשות - תגובה

    סמדר ריינר
    03/11/2010

    שלום כרמית,
    את אמורה להתמיד בגישות שהתחלת בהם. לא להתייאש כל כך מהר. אם בחרת להחזיק אותה אז תחזיקי הרבה זמן, עד שהיא נרגעת גם אם זה לוקח כל היום.אם(אני בכוונה מגזימה, זה לא ייקח כל היוםן, אבל זה כן לוקח יותר ממה שתא מוכנה כרנראה לסבול את זה ולכן זה לא מצליח) בחרת להתעלם - אז אל תבואי אליה עד שהיא נרגעת ואל תכניסי אותה לחדר. היא אמורה להתעייף ולהרגע לפני שאת משנה טקטיקה. אחרת אין טעם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איני יודעת אם תיראי את הודעתי אבל

    קספר
    05/11/2010

    אני עובדת עם ילדים , בתור סייעת, ןלמדתי שיטה מעולה איך להתיחס במצב כזה כמו של ביתך .
    אם הילד , או הילדה בוכים , בועטים באוויר, לא מוכנים לשמוע \ פשוט אומרים להם , אתה יכול לבכות , וכשתרגש\י רגוע אתה יכול\ה לבוא אליי ולהגיד לי מה את רוצה.
    זה מדהים , זה עובד כי אחרי כמה דקות הילד או הילדה , מבינים שאין קהל להצגה שלהם, ובאים רגועים .
    זה גם עובד אם הילד רוצה משהו ואי אפשא לתת לו, או שמכול סבה אחרת .
    תאמיני לי , תנסי את זה.
    אני עובדת בגן ילדים עם בני שנתיים שלוש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו