מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 8 המסרב לסלוחרלי02/11/2010
שלום רב,
אני אמא לילד בן 8 שרב עם חבריו בתדירות מאוד מאוד גבוהה, כמעט בכל מפגש פורץ ריב עם אחד מהחברים ו/או עם בן משפחה. הריב פורץ בדרך כלל על חוסר הסכמה עמו או על דברים שלטענתו אמרו עליו ואינם נכונים (כמו שהוא דחף אבל לטענתו לא דחף וכדומה). שהריב פורץ הוא צועק, בועט , מעיף דברים וקשה לו מאוד להירגע . גם שמבקשים ממנו סליחה ומבקשים שיחזור למשחק - אינו סולח ולוקח לו המון המון זמן (לפעמים ימים ושבועות) עד שנרגע ומסכים לשחק שוב עם אותו ילד. בסך הכל הוא ילד טוב שחוות הדעת עליו בבית ספר היא טובה ויש לציין שלא חל שום שינוי באורח חיינו ושהסוגייה הזו מעסיקה אותנו הרבה זמן.
אשמח לקבל התייחסות לאיך אני יכולה להקל עליו? , כיצד עליי להגיב?
איך עליי להדריכו? ואיך להפוך את המפגש עם חברים ובני משפחה ליותר נעימים ללא החשש ששוב פעם כל הסאגה תתחיל?
תודה מראש,
רלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 8 המסרב לסלוח - תגובה
סמדר ריינר02/11/2010שלום רלי,
לדעתי זה לא כל כך עניין של הדרכה או של תגובה שלך. זה שנמע משהו שהילד לא כל כך שולט בו, וזה לא שאם תסבירי לו שזה לא כדאי הוא יוכל לשנות זאת.
את מתארת ילד שמגיב בנוקשות רבה, נראה שחסרה לו גמישות. חשוב שבבית תנסו להגיב גם בדוגמה האישית שלכם בגמישות ואפילו בהומור למצבים, כדאי שתנסו לשחק איתו הרבה, כי דרך משחק אתנו מתרגלים הרבה פעמים יצירתיות וגמישות, וייתכן ויש צורך לשקול התערבות טיפולית עם הבן שלך כדי לעזור לו להגמיש את תגובותיו ואת הדרך שבה הוא חווה את עולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסמדר - תודה רבה!!!
רלי03/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה, שמחתי לעזור...
סמדר ריינר03/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
