התנהגות שונה בין הבית למעון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות שונה בין הבית למעון
    יעל
    02/11/2010

    בני הבכור בן שנתיים וחצי, כבר בשנה שעברה היה ניכר שהתנהגותו בבית והתנהגותו במעון אינן זהות, אך כיום אני מרגישה שהמצב החמיר ואף מנהלת המעון פנתה אליי בנוגע להתנהגותו במעון.

    במעון הוא פסיבי, אינו מבקש בקשות, עושה מה שאומרים לו ובמידה וזה לא מוצא חן בעיניו מתעלם (הוא לא אומר להם לא), הוא מאוד מאופק וכשאנו באים לקחת אותו הוא פשוט קם והולך ובמקרה הטוב הוא מנופף בידו לשלום.

    ואילו בבית הוא מראה שהוא שמח, מדבר, שר, מבקש בקשות, הרבה פעמים הוא אומר לנו "לא" (לעיתים אפילו יותר מידי...), "כועס" על אחיו הקטן (בן חצי שנה) כאשר הוא נוגע בדברים השייכים לו.

    חשוב לי לציין שאצל ההורים שלנו, למשל, בתחילה הוא מאוד סגור וצמוד אלינו אבל הוא משתחרר ונפתח באופן הדרגתי.

    בחודש האחרון הוא נראה לנו עצוב מהרגיל והעיסוק בזה הינו מדיר שינה מעיננו.

    נקודה נוספת שאני מרגישה צורך להעלות- הוא לא ישן טוב בלילה, הוא נרדם מאוחר ובד"כ קם באמצע הלילה ועובר אלינו...

    אשמח אם תייעצו לי בהקדם ממה זה עלול לנבוע ומה עלינו לעשות בנדון...

    תודה וכל טוב!

    יעלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות שונה בין הבית למעון - תגובה

    סמדר ריינר
    02/11/2010

    שלום יעל,
    \אני לא מכירה אתכם מספיק כדי לדעת ממה זה עלול לנבוע, ייתכן ויהיה צורך שתפנו לאבחון יותר מעמיק כדי להבין מה קורה. ייתכן שהוא זקוק למסגרת יותר אינטימית וקטנה מאשר מעון, וליחס יותר אישי.
    ייתכן גם שכדאי שתיזמו יותר פעיליות חברתיות עבורו בהדרגה - למשל לקבוע עם ילד מסויים אחרה"צ אצלכם בבית, לעודד אותו להתחבר, לשחק וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו