מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התנהגות בבית הספראורית03/11/2010
בתי בכיתה א' לדברי המורה במהלך השיעור היא לא עובדת אלא מורחת את הזמן למרות שהיא שולטת היטב בחומר והמבדקים שלה טובים. בנוסף היום המורה אמרה לי שהיא התנהגה בצורה לא רגילה זרקה את המחברות ואת הקלמר על הרצפה צחקקה למורה בפנים והיא נאלצה להציא אותה מהכיתה. אציין כי בתי ילדה טובה ותרנית וממושמעת היא לא מתנהגת כך לא בבית לא אצל חברים ובאף מקם אחר . דיברתי עם בתי היו לה כל מיני הסברים לא ברורים הצבתי לה גבול שאסור לה להתנהג כך והאמת שיש לי יסורי מצפון כי הייתי כל כך קשה איתה וכעסתי עלהי כל כך ובמשך די הרבה זמן היה נראה עלפניה שהיא עצובה והיא הבטיחה שזה לא יחזור אך לא ברור לי ממה נובעת התנהגות זו בכיתה?
מה עלי לעשות איתה איך להתנהג אם היא תחזור על זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנהגות בבית הספר - תגובה
סמדר ריינר04/11/2010שלום אורית,
ייתכן שהתנהגותה של ביתך נובעת ממצוקה מסויימת. אם מדובר בילדה שלא התנהגה כך אף פעם, באמת כדאי לברר יותר לעומק אם יש משהו שמציק לה. אפשר לנסות לדבר איתה לא על הסיבה למה עשתה זאת, כי היא לא מחברת זאת במודע למצוקה שלה, אבל אפשר לשאול אותה באופן יותר כללי, מה קשה לה בלב, או לשחק איתה משחק - אם היית מקבלת שלוש משאלות - מה היית מבקשת? וכו' כדי לנסות להבין טוב יותר מה קורה לה באמת. עדיין ייתכן שלא יעלו דברים, אולי לא בהתחלה, זה לא אמר שאין בעיה. ייתכן שיהיה צורך לפנות לגורם מקצועי כדי לברר זאת טוב יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
