סוגי משחקים בגיל שנה ו-7 חודשים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • סוגי משחקים בגיל שנה ו-7 חודשים
    אושרת
    09/11/2010

    שלום רב,
    בני בן שנה ו-7 חודשים, לא מתעניין במשחקים ו/או צעצועים אשר אינם בעלי גלגלים או שאינם מתגלגלים על הרצפה.
    בני נוהג לשחק במכוניות, לגלגל דברים על הרצפה, והוא יכול להתעסק בזה שעות.
    האם תקין?
    האם כדי לעניין אותו במשחקים נוספים, עליי להחביא את המכוניות וכל הדברים המתגלגלים האחרים, ולהשאיר אותו עם המשחקים בהם אני מעוניינת שישחק?
    אני יושבת איתו, מנסה לגרות אותו במשחקים, משחקת בעצמי במשחקים ומחכה שיצטרף, מניחה דפים גדולים על הרצפה וצבעים כדי שנצייר יחד,
    אך כל מה שמעניין אותו זה מתגלגלים...
    כיצד אני יכולה לעניין אותו במשחקים נוספים?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוגי משחקים בגיל שנה ו-7 חודשים - תגובה

    סמדר ריינר
    09/11/2010

    שלום אושרת,
    הוא רק בן שנה וחודשיים, נראה לי חשוב שתכבדי את הקצב שלו, ותני לו לבחור לבד מה שחיוני כרגע לעניין שהוא מגלה בעולם. עצם הלחץ שאת חשה סביב העניין מורגש אצל הילד והוא מנוגד לכ הכיף והיצירתיות שהן מטרותיו של המשחק. לכן חשוב מאוד שתרפי המענייןו הזה, עד גיל שנתיים לפחות , אם לא יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה ו-7 חודשים

    אושרת
    09/11/2010

    ראשית, תודה על תשובתך.
    שנית, הוא בן שנה ו-7 חודשים ולא שנה וחודשיים.
    עד אתמול ממש לא הייתי לחוצה מהנושא וזה הרגיש לי נכון שהוא משחק במה שמעניין אותו, והעובדה שהוא יכול להתעסק בזה שעות אף הרגיעה אותי.
    אבל, אתמול היינו בהתפתחות הילד, ורופאת ההתפתחות אמרה שזה לא בסדר שהוא מתעניין רק במשחק אחד, לא מגלה עניין במשחקים האחרים שהיא ניסתה לעורר בו רצון לשחק בהם, וציינה שהוא מתקבע על משחק אחד לאורך זמן, וזה לא נראה תקין בעיניה.
    כמובן, שלשמוע דברים שכאלה מפי רופאה שההתמחות שלה זה התפתחות תינוקות, לשמוע את זה על הבן שלי, זה מלחיץ.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה ו-7 חודשים - תגובה

    סמדר ריינר
    10/11/2010

    שלום אושרת,
    אני מבינה אותך.לי זה נשמע פחות מלחיץ. עם זאת אם הרופאה ראתה אותו ייתכן שהיא ראתה דברים שאני לא יכולה לאבחן רק לפי התאור שלך בפורום, ואם את מודאגת ייתכן שכדאי לך לפנות לגוםר נוסף, אולי פסיכולוג התפתחותי או רופא אחר, כדי לקבל התרשמות נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו