מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך מספרים ? על מה מדברים?מירי14/11/2010
שלום ,
אני גרושה מזה שנה וחצי ויש לי ילדה בת שלוש וחצי. לפני גירושיי היינו פרודים כשנה ומאז לידתה של ביתי היו פרידות רבות קודמות . מעולם לא היה קשר רציף ובריא עם האב שאינו טרח להיות עקבי ולהתעניין. עד לפני כחצי שנה "התאמץ" להגיע באופן לא רציף לפגישות בליויי עו"ס ומזה כחצי שנה אף לא מתעניין בה . כתקופה ארוכה ביתי לא שואלת עליו ואף שכחה את שמו אך יחד עם זאת שואלת שאלות כגון: " נכון שיש לי משפחה" נכון שיש לי אבא?" ואומרת ששמו הוא למעשה שם של סבה (שבינהם קשר נפלא). כפעמיים נזהרתי בתשובותי מחוסר ידיעה כיצד להתמודד עם המצב אבל נראה לי לא בריא להתעלם מהנושא . לא רוצה ליצור טראומות. איך יוצרים דבר בריא יותר וכיצד עליי להתמודד עם כך ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מספרים ? על מה מדברים? - תגובה
סמדר ריינר15/11/2010שלום מירי,
חשוב להשתדל להגיד לילדה את האמת, ככל הניתן מבלי ליצור מצב של השמצה או הסתה כלפי אביה. צריך לענות לה שנכון שיש לה משפחה, ונכון שיש לה אבא, ושמו כך וכך, ולהראות לה תמונות שלו אם יש. לציין שאבא לא נמצא בקשר איתנו, או שלפעמים הוא בא לראות אותנו. וזה לפעמים קצת עצוב שהוא לא בא יותר. אם הילדה שואלת למה הוא לא בא, נראה לי שהדבר הכי אמיתי אבל גם לא פשוט להגיד הוא שאת לא יודעת. את לא יכולה לספק לה הסברים במקומו, אבל, בניגוד אליו את יכולה ללוות אותה ריגשית עם הקושי שמתעורר - להגיד מילים כמו - זה באמת עצוב, וכן להגיד לה שזה לא בגללה, והיא ילדה מקסימה וראויה לאהבה, ושיש לכם עוד אנשים במשפחה לשמוח איתם ולהיות איתם שמואד אוהבים אותה כמו סבא למשל וכו'. את לא חייבת להגיד לה את כל זה כרגע אלא לראות ולהיות רגישה למה שמתעורר אצלה ובהתאם לזה לבחור מה להגיד ומתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם צריך לטפל מעבר ללדבר
מירי18/11/2010סמדר שלום,
תודה על תגובתך. חשוב לציין שביתי ילדה מאוד חייכנית חברמנית ועם המון שמחת חיים. אנו כמשפחה לכל דבר ,נוסעות לטייל מידי שבת,הולכות להצגות ועושות המון כיף ביחד . יש לי משפחה תומכת דואגת ושותפה המון בחיי ביתי המהווה עבורה תא משפחתי נוסף חם דואג ומפרגן אנו אף מתגוררות כרגע בבית הורי . האם בכל זאת ,אף שאינה מציפה ושואלת אלא פעם בשלושה חודשים על הנושא חשוב כן להציף ולדבר תמיד ואף לשלב סוג של טיפול רגשי או ללכת להדרכה הורית? אם לא ,האם את ממליצה על משהו אחר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם צריך לטפל מעבר ללדבר - תגובה
סמדר ריינר18/11/2010שלום מירי,
לא הייתי מציפה ושואלת אלא מתייחסת לפעמים שהיא מעלה את השאלות ומתחברת אליה שם. כרגע אין צורך בטיפול ריגשי אלא אם יהיו בעיות בהמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
