מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הכנה לגן בבוקררוז15/11/2010
הילדה שלי בת 4 והולכת לגן פרטי כל בוקר יש מאבקים של התארגנות
היום למשל אמרתי לה שצריך להתארגן כבר רבע לשמונה אז היא אמרה שניה ועוד פעם הערתי אז עוד שניה עד שהענין הגיע לצעקות ולבכי שלה
אני מרגישה ממש רע עם המצב אחרי המריבה של היום חשבתי לקנות שעון חול ככה היא תראה כמה זמן נשאר לה
איך אני אמורה להתנהג כל בוקר ?????????????
כמה פרטים חשובים
אני נמצאת עם אחותה בת 11 חודש בבית אז אני מניחה שזה מקשה על העניין
אבא שלה לוקח אותה כל בוקר לגן בסביבות 8 בבוקר בשעה 7 בבוקר הוא יוצא לטייל עם אחותה כדי שהייה לי זמן להיות עם הגדולה בסיבות שבע וחצי הוא מגיע ואז הגדולה מתארגנת בדרך כלל לבד מצחצחת שניים ואני מניחה את הבגדים במיטה כמובן שזה לוקח המון זמן
עוד משהו חשוב אני יודעת שטוב לה בגן ויש לה חברות היא גם בצהרון כשאני מגיע לצהרון אני רואה ילדה שמחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכירה את הבעיה מקרובעם בת חמש
ריקי16/11/2010לבתי בת החמש היו קשיים בהתארגנות בבוקר עד שמתעוררת וכול דבר זה היה ממש סחבת ולא רציתי שכול בוקר היא תבכה ותפרד ממני כשהיא עצובה פשוט מאוד עשיתי שתי דברים.( גם לה אחות קטנה בת שנתיים שהיא קמה בזמן וכו' אין שום בעיה איתה )
דבר ראשון : טבלה יומית כול יום יש סדר עושים את אותם הדברים בבוקר קמים , מתלבשים מסתרקים שוטפים פנים שותים שוקו מצחצים שינים ולגן ( זה בגדול)
על כול דבר שנעשה בצורה רגועה אני מציירת סמיילי ובאמצע השבוע קונה לה משהו קטן צעצוע ובסוף שבוע אני קונה לה ממתק שהיא בוחרת כבר שלושה שבועות אנחנו עם הטבלה
וזה דבר שהניב תוצאות היא עושה את מה שהיא היא צריכה לעשות כי קודם כול אין שינויים
כמו רוטינה.
דבר שני מכיוון שאני אישה עובדת ואין לי הרבה זמן בבוקר אני קמה יותר מוקדם בחצי שעה מהשעה שאני צריכה לקום ככה שקודם כול אני מתארגנת מסתדרת אח"כ מעירה את הילדה
הקטנה מתעוררת לבד וככה הכול מתוקתק.
סורי שזה ארוך מקווה שזה יעבוד אצלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכנה לגן בבוקר - תגובה
נעמה סבג שמש16/11/2010ורד שלום,
כנראה שיש כאן שילוב של קושי אמיתי בשל הקנאה, וזה משוולב עם סדר בקר לא קבוע.
נכון, תיארת שעות ברורות של התארגנות. אבל היא אחראית לעשות את הדברים. לענות לך שנייה לא פותר אותה. אבא בטיול עם הקטנה. יש לך את מלוא האפשרות להעניק לה תשומת לב ולא לחכות עד רבע לשמונה. קודם מתארגנים ורק אח"כ מתעסקים עם הדברים האחרים. פשוט לא לאפשר לה את זה. אם זה משחק שמסיח את דעתה- לקחת אותו עד לסיום ההתארגנות.
את יכולה להיות לידה כדי לפקח. אין שניה. את מבקשת פעם אחת, מזכירה פעם שניה, פעם שלישית- את כבר מיישמת.
שיהיה סדר עקבי ואסרטיביות שלך, והדברים ייכנסו למסלול.
בהצלחה!
נעמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה
רוז16/11/2010באמת לא חשבתי להפוך את סדר הדברים
קניתי שעון חול של חצי שעה אז היום היתה התלהבות להתארגן בדקה וחצי
מה את חושבת על עניין שעון החול
?????????........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה - תגובה
נעמה סבג שמש16/11/2010דווקא מצויין. אבל תתמשי בו רק כשבאמת צריך כדי שזה לא יאבד מהאפקט. אני גם ממליצה על העניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
