חרדת נטישה אמא

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה אמא
    חרדת נטישה
    30/11/2010

    שלום,
    יש לי ילדה שעלתה לכיתה א' ופתחה רגישות אלי בצורה מאוד קיצונית ,כשאני מגיעה לבית הספר לקחת אותה היא בוכה שאיחרתי למרות שהגעתי בזמן פשוט פתחו את השער מאוחר יותר.היות וזה כך היא כל הזמן עסוקה מתי אמא תגיע ומתי יגמר השיעור
    כדי שאמא תקח אותה.
    אני לא יודעת מה לעשות נסיתי הכל פניתי לבתי הספר דברתי עם היועצת ויש לה חונכת עכשיו.המצב אינו משתפר מה לעשות אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת נטישה אמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת נטישה אמא - תגובה

    סמדר ריינר
    30/11/2010

    שלום לך,
    תראי, זה תלוי איך היא מתפקדת בבית הספר. האם היא לומדת? האם יש לה חברות? האם היא רגועה רוב היום וההתנהוגת שלה סבירה? אם כן, אז מאוד יכול להיות שהבעיה היא לא אמיתית אלא נועדה להשיג ממך סוג מסויים של התייחסות. לכן חשוב מאוד לא לעושת עניין מהבכי הזה שלה, לא לדאוג ממנו נורא, ולא לנסות לרצות אותה. אלא רק להגיד: "עכשיו באתי, ואנחנו הולכות הבייתה" וזהו, לא הגיב יותר. אפילו אם היא ממשיכה לבכות שעות. אם תהיי עיקבית, זה ייעלם.
    עם זאת, אם כן יש לה קשיים בבית הספר, וגם בבית, כדאי לפנות לגורם מקצועי כדי לבדוק יותר לעומק מה הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו