גמילה בשעות שינה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה בשעות שינה
    נדיה
    30/11/2010

    שלום,
    הבן שלי היום בן שנתיים ושלושה חודשים.
    התחלנו את הגמילה לפני חמישה חודשים (בדיעבד הסתבר שמוקדם מדי)
    הלך קשה,אבל הצלחנו- כמעט: הילד היה מבקש כשהוא איתנו, אבל בגן היה בורח לו כמה פעים ביום.
    -לפני כשלוש שבועות החלפנו גן. נושא הגמילה בשעות יום (בזמן שהוא ער) השתפר פלאים. לא בורח לו כמעט בכלל (פספוס בנושא ממש נדיר אולי פעם אחת בשבועיים האחרונים).
    אבל בזמן שינה- גם צהוריים בגן וגם בלילה בבית. - בורח לו כמעט כל פעם. בייחוד בזמן שנת צהריים בגן.
    הגננת ממליצה לי לשים לו חיתול לשעות שינה. אני מתלבטת נורא- חמישה חודשים בלי ליתולים ועכשיו להחזיר לו - אני פוחדת שזה יחזיר אותו אחורה בנושא הגמילה. מצד שני - הוא מתעורר כמעט כל פעם רטוב ...
    (יש לציין שלפני המעבר לגן בזמן שינה היה בורח לו רק לעתים רחוקות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה בשעות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה בשעות שינה - תגובה

    נעמה סבג שמש
    01/12/2010

    נדיה שלום,

    אין רע בלשים טיטול כזה במהלך השינה.
    הילד עבר שינוי, שמתבטא גם בצרכיו.
    תנו לו להסתגל לגן, להיות ולהרגיש בטוח, ואז תעשו צעד אחרון בעניין הגמילה.
    ושוב-חזרה גם בשינה.

    בהצלחה!

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו