בני לא מודיע לי כאשר יש לו פיפי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני לא מודיע לי כאשר יש לו פיפי
    שרה פריד
    30/11/2010

    בני בן שנתיים ושבעה חודשים. לפני שלושה חודשים התחלתי בתהליך גמילה. בתחילה הגמילה הייתה מצויינת (רק במשך היום), וכאשר הוא היה צריך קקי או פיפי הוא ביקש, והלך לשירותים בלי בעיה. בשלב מסויים (אינני זוכרת כמה זמן אחרי תחילת תהליך הגמילה) הוא הפסיק להודיע שהוא צריך פיפי והחל לעשות פיפי בתחתונים. כאשר אני לוקחת אותו לשירותים (מבלי שהוא מבקש זאת) הוא עושה פיפי בלי בעיה. יש לציין שמקרה שיש לו קקי הוא מבקש ללכת לשירותים ועושה בלי בעיה

    אינני יודעת ממה יכולה לנבוע תופעה זו, וכיצד עלי להתנהג כאשר הוא "מפספס" (בעקבות מאמרים שקראתי בנושא אינני כועסת עליו במקרים אלו, אלא מציינת שבפעם הבאה יודע לי).

    אודה לכן אם תייעצו לי בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני לא מודיע לי כאשר יש לו פיפי - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    02/12/2010

    שרה שלום,
    הרבה פעמים ילדים עסוקים כ"כ בפעילות, שהם אינם שמים לב לצרכי הגוף, ומכאן נובעים פספוסים רבים.
    עדיף שלא לשמר מצב בו הילד מודיע לך ואת לוקחת אותו לשירותים, אלא לעבור לשלב מתקדם יותר בגמילה - הדלת של השירותים פתוחה (עם מושב מתאים לילד) ואת מזכירה לו/מעודדת אותו מדי פעם לבדוק אם הוא צריך ללכת לשירותים. כך מחזירים את האחריות לילד. מעניין אגב לבדוק באיזו מידה יש פספוסים גם בגן, או שהם מתרחשים בעיקר בבית.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו