חבורות בגן חובה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חבורות בגן חובה
    מעיין
    01/12/2010

    בני בגן חובה. בזמן האחרון יש עיניין חבורות בגן וילדים שבאופן גורף מחליטים מי יצטרף, מי יעשה מה, מי ישחק עם מי.... זה עוד מילא... אבל זה מלווה באלימות פיזית ומילולית. להערכתי הגננת רואה, אבל לא מספיק וגם לא עומדת בכל העומס המוטל עליה. יש ילד אחד בגן שמאמלל את רוב הילדים בצורה זו או אחרת. זה גן עירוני. היש למי לפנות שהוא מעל הגננת? מה עושים?
    אני אובדת עצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבורות בגן חובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבורות בגן חובה - תגובה

    סמדר ריינר
    01/12/2010

    שלום שירה,
    לא ציינת האם ניסיתם לפנות לגננת, או שמראש התייאשתם. אם לא, כדאי קודם כל לנסות את זה. אם זה לא עוזר, או שהיא לא קשובה, או שהיא לא מצליחה, אפשר לפנות, לפסיכולוגית בית הספר, לא כי היא מעל הגננת, ולא כדי לנזוף בגננת בהכרח, אלא כדי להתייעץ אולי היא יכולה לסייע לכם ולגננת להבין את הדינמיקה ולהתמודד איתה.
    בכל מקרה, כשמדובר בגן עירוני, יש פיקוח גם של מחלקת החינוך בעירייה וגם של משרד החינוך, ואני מניחה שאפשר להגיע גם לשם, אבל קודם נראה לי שכדאי לנסות לפתור את הבעיה בדרכים אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היא דווקא קשובה, אבל...

    מעיין
    01/12/2010

    היא דווקא קשובה, אך נראה לי שאינה מצליחה דיו. אם בני עדיין חושש מהאלימות המשתוללת, זה אומר דרשיני. את מתכוונת לפנות לפסיכולוגית של העירייה במחלקת גני הילדים? אני לא רוצה שזה יעשה כנגד הגננת כי כוונותיה טובות, האם לדעתך עלי לשתף אותה בכוונתי לפנות?
    האם זו תופעה שתואמת את גילאי חמש?
    איך עלי להנחות את הילד במקרה שילד אחר מפגין אלימות כלפיו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היא דווקא קשובה, אבל... - תגובה

    סמדר ריינר
    01/12/2010

    שלום שירה,
    אני באמת חושבת שזה חשוב שלאת תיפני כנגד הגננת, את יכולה לפנות קודם כל כהורה שהילד שלו סובל, בדיוק עם השאלה שאת מפנה לפורום, למשל איך להנחות את הילד שלך להגיב. ייתכן שאם הפסיכולוגית תתרשם שיש בעיה מערכתית בגן ולא רק עם הילד היא תוכל לעשות עבודה עם הגננת, וייתכן דרך אגב שהיא כבר עושה, ואתם עדיין לא יודעים מזה ולא מרגישים את התוצאות.
    אני חושבת שבגיל הזה כדאי להנחות את הילד להגיב באסרטיביות כלפי אלימות מילולית (" אל תדברו אלי כך" וכו') למעט במקרים של אלימות פיזית או שהוא חש איום כי יש יותר ילדים ממנו, או שהוא מרגיש שהוא לא יכול עליהם ואז עליו להפנות את תשומת ליבה של הגננת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו