שתי שאלות לגבי בת שנה ו-10

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שתי שאלות לגבי בת שנה ו-10
    אורה
    01/12/2010

    שלום,
    יש לי שתי שאלות משני תחומים שונים:
    1. יש לי ילדה בת שנה ו10 חודשים. אנחנו מצפים לילדה נוספת בעוד כחודשיים. השאלה שלי נובעת מזה ששמעתי כמה גישות לגבי הבאת הילדה הגדולה לבית חולים אחרי הלידה- יש שאמרו שלא כדאי להביא כי היא תצטרך לעזוב כשאימא שלה עם תינוקת אחרת נשארת וזה יכול לפגוע בה ויש כאלה שמביאים ולא עושים מזה עניין. האם יש לכם עצה בעניין זה- מה עדיף? להשאיר אותה בלי אימא לכמה ימים או שאפשר שתבוא לבי"ח?

    2. שאלה שניה בנוגע לגמילה- התחלתנו עם הגמילה יחסית מוקדם (באוגוסט- שנה וחצי ושבעה חודשים) והילדה קלטה את העניין די מהר ותוך שבוע למדה לבקש ללכת לשירותים. אח"כ היו נסיגות קלות בענייני הפיפי והיתה תקופה קצרה שהפסיקה לבקש. לא נלחצנו והיא חזרה לבקש( לציין אחרי שנתנו לה סיר במקום מקטין אסלה). ועכשיו טפו טפו היא מבקשת ובכל הקשור לפיפי ביום כמעט ואין פספופים. השאלה היא לגבי הקקי שאותו היא כמעט תמיד עושה בתחתונים ולא מבקשת (היו פעמים מעטות שעשתה בשירותים) אני לא אומרת לה כלום, אלא רק שצריך לעשות בשירותים ובפעם הבאה שתגיד כי אני מפחדת שלא תימנע מעשיית קקי חלילה. האם יש מה לעושת עם ז? ושאלה נוספת לגבי גמילה בשינה- האם עושים עם זה משהו או פשוט מחכים שזה יבוא לבד? לגבי השינה- אני כעיקרון לא לחוצה ולא אכפת לי שתישן עם הטיטול בעיקר בלילה.


    סליחה על האורך והמון תודה מראש על תשובתכם.
    אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתי שאלות לגבי בת שנה ו-10

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות לגבי בת שנה ו-10 - תגובה

    נעמה סבג שמש
    05/12/2010

    אורה שלום,

    אין סיבה שלא להביא את הילדה לבית החולים. לא לראות את אמא כמה ימים זה קשה ומתסכל.
    את מוזמנת להכנס לאתר שלי ולקרוא על כך מאמר.

    לגבי הגמילה- עשי זאת בקצב שלה. זה שיש לידה בקרוב לא הופך אותה לגדולה. תהיו רגישים אליה.
    גם על כך את מוזמנצת להכנס ולקרוא מאמר.

    מזל טוב ובהצלחה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו