בני בן החמש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן החמש
    גילי
    01/12/2010

    שלום וחג אורים שמח!

    בני הבכור והיחיד בן-5 נולד לנו אחרי 12 שנות טיפולי פוריות,הוא מקבל אהבה ותשומת לב מכול הסובבים אותו ובמיוחד ממני ומבעלי,בכל יום מהשעה שלוש עד שמונה בערב אני איתו משחקת מלמדת וכו'
    כאשר הוא נולד היתה לו בעיה במעי הגס,הוא עבר ניתוחון והכל הסתדר.כאשר גמלנו אותו מהטיטול בגיל שנתייםוארבעה חודשים ,היתה בעיה עם הצואה וכל הזמן הוא לכלך תחתונים,הנחנו שזאת בעיה בעקבות הניתוח ,אנו ניסינו את כל אפשרויות הטיפול כגון תגמול חיובי אם התחתונים נקיים באותו יום . כך זה נמשך עד גיל 4 ושמונה חודשים.ואז ללא הסבר או תגמול התחתונים נשארו נקיים במשך 4 חודשים.
    לצערי אחרי יום הולדתו החמישי הגלגל חזר אחורנית ,ועכשיו אנו יודעים בודאות שאין בעיה רפואית לאור ה-4 חודשים הקודמים.

    ניסינו לדבר איתו ולתת לו את האחריות לגופו,הטלנו עליו לכבס את התחתנים המלוכלכים,בכל יום בבוקר אמרתי לו שאני מאמינה שהוא ישתדל היום מאוד ,כלום לו עוזר!
    היום אמרתי לו שאם הוא מתנהג כמו תינוק,ולכן אנו נתנהג אליו כתינוק ולכן הורדנו לו את שעת השינה ל-7 בערב ולקחנו משחקי חשיבה חדשים שהוא מאוד אוהב.מונופול ומשחקי רבעיות.

    אני לא יודעת האם זה נכון? האם זו לא התנהגות בריונית מצידנו ? הוא בכה ואמר שישתדל אבל בערב שוב התחתונים מלוכלכים!
    אשמח לקבל עצות ואת חוות דעתכן המלומדת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני בן החמש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן החמש - תגובה

    סמדר ריינר
    01/12/2010

    שלום גילי,
    עונשים בדרך כלל לא עוזרים והם רק משפילים את הילד. אני ממליצה לכם להימנע.
    אם הילד חזר ללכלך את התחתונים אחרי גיל יום הולדת של גיל 5 ייתכן שזה קשור לצורך כלשהו שלו להישאר קטן. תנסו למשל לבדוק מהם המסרים שלכם סביב היותו ילד גדול יותר, מהן הציפיות שלכם. ייתכן שמשהו שם גדול עליו? האם בגלל היותו בן יחיד יש עומס ציפיות מהעצמאות שלו, האינטילגנציה שלו, יכולת ההכלה הריגשית והבגרות שלו?
    ייתכן שזו הדרך שלו, הלא מודעת לרמוז לכם שהוא לא עד כדי כך גדול.
    ייתכן גם שזו דרך להוציאת תוקפנות שלא מתאפשרת בדרך אחרת, כי אתם כל משתדלים, כל כך אוהבים, כל כך חיכיתם לו 12 שנה, אז אולי אין כל כך מקום ולגיטמיציה להיות לפעמים ילד לא טוב או לא לעמוד בציפיות מסויימות, או לעשות דברים בדרך שלו ולא רק בדרך שלכם?
    נסו לחשוב על הנקודות האלה ולשנות בהתאם אם יש מה.
    אם דבר לא עוזר - כדאי לפנות לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה סמדר

    גילי
    01/12/2010

    לסמדר תודה על תגובתך המהירה,אנו גרים באזור הקריות וצפונה נשמח לקבל ממך טלפון או הפניה למטפלת באזור מגורנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה סמדר - תגובה

    סמדר ריינר
    02/12/2010

    שלום גילי,
    לצערי אני לא מכירה אישית מטפלים באיזור הזה, אם הילד בגן עירייה אתם יכולים להתייעץ עם פסיכולוגית הגן אם יש לה המלצות, או לפנות למכון להתפתחות הילד של קופת החולים שלכם.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו