מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בני בן החמשגילי01/12/2010
שלום וחג אורים שמח!
בני הבכור והיחיד בן-5 נולד לנו אחרי 12 שנות טיפולי פוריות,הוא מקבל אהבה ותשומת לב מכול הסובבים אותו ובמיוחד ממני ומבעלי,בכל יום מהשעה שלוש עד שמונה בערב אני איתו משחקת מלמדת וכו'
כאשר הוא נולד היתה לו בעיה במעי הגס,הוא עבר ניתוחון והכל הסתדר.כאשר גמלנו אותו מהטיטול בגיל שנתייםוארבעה חודשים ,היתה בעיה עם הצואה וכל הזמן הוא לכלך תחתונים,הנחנו שזאת בעיה בעקבות הניתוח ,אנו ניסינו את כל אפשרויות הטיפול כגון תגמול חיובי אם התחתונים נקיים באותו יום . כך זה נמשך עד גיל 4 ושמונה חודשים.ואז ללא הסבר או תגמול התחתונים נשארו נקיים במשך 4 חודשים.
לצערי אחרי יום הולדתו החמישי הגלגל חזר אחורנית ,ועכשיו אנו יודעים בודאות שאין בעיה רפואית לאור ה-4 חודשים הקודמים.
ניסינו לדבר איתו ולתת לו את האחריות לגופו,הטלנו עליו לכבס את התחתנים המלוכלכים,בכל יום בבוקר אמרתי לו שאני מאמינה שהוא ישתדל היום מאוד ,כלום לו עוזר!
היום אמרתי לו שאם הוא מתנהג כמו תינוק,ולכן אנו נתנהג אליו כתינוק ולכן הורדנו לו את שעת השינה ל-7 בערב ולקחנו משחקי חשיבה חדשים שהוא מאוד אוהב.מונופול ומשחקי רבעיות.
אני לא יודעת האם זה נכון? האם זו לא התנהגות בריונית מצידנו ? הוא בכה ואמר שישתדל אבל בערב שוב התחתונים מלוכלכים!
אשמח לקבל עצות ואת חוות דעתכן המלומדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני בן החמש - תגובה
סמדר ריינר01/12/2010שלום גילי,
עונשים בדרך כלל לא עוזרים והם רק משפילים את הילד. אני ממליצה לכם להימנע.
אם הילד חזר ללכלך את התחתונים אחרי גיל יום הולדת של גיל 5 ייתכן שזה קשור לצורך כלשהו שלו להישאר קטן. תנסו למשל לבדוק מהם המסרים שלכם סביב היותו ילד גדול יותר, מהן הציפיות שלכם. ייתכן שמשהו שם גדול עליו? האם בגלל היותו בן יחיד יש עומס ציפיות מהעצמאות שלו, האינטילגנציה שלו, יכולת ההכלה הריגשית והבגרות שלו?
ייתכן שזו הדרך שלו, הלא מודעת לרמוז לכם שהוא לא עד כדי כך גדול.
ייתכן גם שזו דרך להוציאת תוקפנות שלא מתאפשרת בדרך אחרת, כי אתם כל משתדלים, כל כך אוהבים, כל כך חיכיתם לו 12 שנה, אז אולי אין כל כך מקום ולגיטמיציה להיות לפעמים ילד לא טוב או לא לעמוד בציפיות מסויימות, או לעשות דברים בדרך שלו ולא רק בדרך שלכם?
נסו לחשוב על הנקודות האלה ולשנות בהתאם אם יש מה.
אם דבר לא עוזר - כדאי לפנות לטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה סמדר
גילי01/12/2010לסמדר תודה על תגובתך המהירה,אנו גרים באזור הקריות וצפונה נשמח לקבל ממך טלפון או הפניה למטפלת באזור מגורנו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה סמדר - תגובה
סמדר ריינר02/12/2010שלום גילי,
לצערי אני לא מכירה אישית מטפלים באיזור הזה, אם הילד בגן עירייה אתם יכולים להתייעץ עם פסיכולוגית הגן אם יש לה המלצות, או לפנות למכון להתפתחות הילד של קופת החולים שלכם.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
