התמכרות והסתגרות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התמכרות והסתגרות
    שרונה
    07/12/2010

    שלום.
    בני בחטיבת ביניים בכיתה ט' ומרגע שהוא מגיע הביתה הוא בחדרו מול המחשב , יוצא מהחדר לאכול ולשרותים ורץ חזרה למחשב .
    לפעמים הוא יוצא בסופי שבוע עם חברים לסרטים / מבקשים .
    יוצא פעמיים בשבוע לשני חוגים .
    רמת לימודיו היא בינונית , הוא משקיע מעט בלימודיו וציוניו בינוניים .
    בני מסתגר רוב היום בחדרו ולאחרונה אף סוגר גם את דלת (לא נועל) הכניסה לחדר.
    האם זה אופיני לגיל ההתבגרות , האם זה התמכרות למחשב כי הוא כמעט כל היום במחשב .
    האם ההסתגרות הזו והשהייה הרבה מול המחשב היא בסדר או עלולה לפגוע בו בעתיד , האם תוכל להציע לי דרכים לשנות את המצב .
    תודה
    שרונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות והסתגרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות והסתגרות - תגובה

    ליאת גרוס
    07/12/2010

    שלום שרונה

    לצערי זה נשמע לי די נורמלי. העובדה שלומד, יוצא עם חברים והולך לחוגים מעידה שהכל תקין. זו לא התמכרות רק חוסר פרופורציות שמאפיין את הגיל והדור.
    אם היה בכיתה ה'-ו' הייתי מציעה לך להתערב. בגיל ט' זה כבר עלול להיות בעייתי ולא שווה את הסיכון.
    נסי לעקוב מה עושה במחשב והאם יש שם סיכונים. האם מתקר עם חבריו או עם אנשים זרים או מבוגרים ממנו. בדקי שאינו חשוף לפורנו או הימורים. אם אין סיכונים, תני לו את הזמן שלו. הוא בסדר. לפני 25 שנה היו בני גילו בטלפון, היום במחשב..יעבור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו