בני בן ה 12 סובל מסיוטים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן ה 12 סובל מסיוטים
    מיכל
    08/12/2010

    שלום,
    בני הבכור בן 12, וכבר שנים הוא סובל מסיוטים. לא כל לילה. בערך פעם בשבועיים/ חודש. אצל חברים מסויימים הוא מפחד לישון ומתקשר באמצע הלילה לבוא לקחת אותו. אבל זה לא גורף. לעיתים הוא מתעורר בהיסטריה ומסתובב בבית בלחץ ולא מצליח לדבר ורועד,ובסוף הוא מגיע אלי. לעיתים הוא מסתובב כמו סהרורי ולא מגיב וחוזר למיטה ולא זוכר בבוקר כלום. לא אם דיברנו איתו ולא שהוא קם.
    לא ייחסתי חשיבות רבה בצעירותו כי זה לא היה תכוף וחשבתי שזה תקופתי ויעבור.
    כעת המצב החמיר ונהייה תכוף יותר. מה לעשות? למי לפנות הוא כבר גדול.
    יש לו גם לקות למידה מסויימת ואנחנו בתהליך אבחון. האם יש קשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני בן ה 12 סובל מסיוטים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן ה 12 סובל מסיוטים - תגובה

    סמדר ריינר
    08/12/2010

    שלום מיכל,
    לא נראה שיש קשר בין לקות המידה והחרדה אלא אם לקות הלמידה היא בעצם חוסר פניות ללמידה בגלל חרדה.
    כדאי לפנות לפסיכולוג או פסיכותרפיסט שעובד עם ילדים באיזור מגוריכם, ובהקדם, כיוון שהילד סובל כבר הרבה זמן וחבל.
    אתם יכולים לפנות למרפאה ציבורית, או באופן מסובסד דרך קופת חולים או באופן פרטי לפי ההעדפה שלכם.
    נסו להתעניין אצל מכרים באיזור לגבי המלצות. אולי אצל רופא הילדים או אצל פסיכולוגית בית הספר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו