מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר סבלנותהילי11/12/2010
שלום,
אנחנו משפחה בת 4 נפשות, אבא גיל 38, אמא הילה 38, מאיה בת 8 8 חחודשים ויהונתן חיים בן 5.
הורים עובדים מאיה כתה ג' יהונתן בגן.
כאשר מבלים בילוי משפחתי שאנחנו מאוד אוהבים לעשות, מבילוי נעים הוא עובר לבילוי עם עצבים וכעסים.
הילדים רבים בינהם, למרות אהבתם הגדולה ודאגתם אחד לשני.
אנחנו ההורים כועסים ומתעצבנים סתם, אם לא מתנהל הכל כשורה ומתחיל בלאגן, אני מתעצבנת וכועסת, וכנראה מעבירה אליהם את הרגש הנוראי הזה.
ואז הם מתחילים להתעצבן לריב להתחצף, ואז כועסים עליהם, והכעס בסיטואציה הזו מיותר לחלוטין!
איך יוצאים ממעגל הכאוס הנוראי הזה?
אני יודעת ששורש הבעיה טמון בי, הכעסים שלי הם לגמרי מיותרים בסיטואציה הזו.
אשמח לסדר וארגון ואולי לכמה תשובות.
תודה ושבת שלום הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לריבים בין אחים
ד''ר שירי שדה שרביט12/12/2010הילי שלום,
לא ברורה לי לגמרי תגובתך לריבים בין הילדים. מצד אחד את אומרת שאת יודעת שהריבים הללו הם טבעיים, אולם את מתייחסת לריבים וגם לכעס באופן כללי במונחים קשים - "הרגש הנוראי הזה". כעס, קנאה ותחרות בין אחים הם רגשות טבעיים, וכל ניסיון להעלים את הביטוי שלהם, יגרור תגובות עוד יותר קיצוניות מצד הילדים.
עדיף להגדיר להם מראש מה אתם מאפשרים ומה לא - ללא אלימות ביניהם, ללא עלבונות מוגזמים וכדומה, ולאפשר להם גם למצוא את שביל הזהב והדרך אחד לשני, ללא התיווך של ההורים. רק במידה והזמן המשפחתי המשותף הופך להיות בעיקר ריבים ועימותים, יש מקום להצבת גבולות יותר חריפה.
לא כתבת גם מה העמדה של בן זוגך בנושא, אולי תוכלי גם להיעזר בו ובתפיסותיו את הנושא.
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין לא קיבלתי תגובה
הילי15/12/2010שלום, עדיין לא קיבלתי תגובה לההודעה שלי.
שלחו לי למייל שישנה תגובה לההודעה שלי, אך טרם!
אשמח לתגובה
תודה וערב נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילי שלום, תשובתי מצורפת כאן שוב
ד''ר שירי שדה שרביט16/12/2010הילי שלום,
לא ברורה לי לגמרי תגובתך לריבים בין הילדים. מצד אחד את אומרת שאת יודעת שהריבים הללו הם טבעיים, אולם את מתייחסת לריבים וגם לכעס באופן כללי במונחים קשים - "הרגש הנוראי הזה". כעס, קנאה ותחרות בין אחים הם רגשות טבעיים, וכל ניסיון להעלים את הביטוי שלהם, יגרור תגובות עוד יותר קיצוניות מצד הילדים.
עדיף להגדיר להם מראש מה אתם מאפשרים ומה לא - ללא אלימות ביניהם, ללא עלבונות מוגזמים וכדומה, ולאפשר להם גם למצוא את שביל הזהב והדרך אחד לשני, ללא התיווך של ההורים. רק במידה והזמן המשפחתי המשותף הופך להיות בעיקר ריבים ועימותים, יש מקום להצבת גבולות יותר חריפה.
לא כתבת גם מה העמדה של בן זוגך בנושא, אולי תוכלי גם להיעזר בו ובתפיסותיו את הנושא.
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
