חוסר סבלנות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר סבלנות
    הילי
    11/12/2010

    שלום,

    אנחנו משפחה בת 4 נפשות, אבא גיל 38, אמא הילה 38, מאיה בת 8 8 חחודשים ויהונתן חיים בן 5.
    הורים עובדים מאיה כתה ג' יהונתן בגן.
    כאשר מבלים בילוי משפחתי שאנחנו מאוד אוהבים לעשות, מבילוי נעים הוא עובר לבילוי עם עצבים וכעסים.
    הילדים רבים בינהם, למרות אהבתם הגדולה ודאגתם אחד לשני.
    אנחנו ההורים כועסים ומתעצבנים סתם, אם לא מתנהל הכל כשורה ומתחיל בלאגן, אני מתעצבנת וכועסת, וכנראה מעבירה אליהם את הרגש הנוראי הזה.
    ואז הם מתחילים להתעצבן לריב להתחצף, ואז כועסים עליהם, והכעס בסיטואציה הזו מיותר לחלוטין!
    איך יוצאים ממעגל הכאוס הנוראי הזה?
    אני יודעת ששורש הבעיה טמון בי, הכעסים שלי הם לגמרי מיותרים בסיטואציה הזו.
    אשמח לסדר וארגון ואולי לכמה תשובות.
    תודה ושבת שלום הילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר סבלנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לריבים בין אחים

    ד''ר שירי שדה שרביט
    12/12/2010

    הילי שלום,
    לא ברורה לי לגמרי תגובתך לריבים בין הילדים. מצד אחד את אומרת שאת יודעת שהריבים הללו הם טבעיים, אולם את מתייחסת לריבים וגם לכעס באופן כללי במונחים קשים - "הרגש הנוראי הזה". כעס, קנאה ותחרות בין אחים הם רגשות טבעיים, וכל ניסיון להעלים את הביטוי שלהם, יגרור תגובות עוד יותר קיצוניות מצד הילדים.
    עדיף להגדיר להם מראש מה אתם מאפשרים ומה לא - ללא אלימות ביניהם, ללא עלבונות מוגזמים וכדומה, ולאפשר להם גם למצוא את שביל הזהב והדרך אחד לשני, ללא התיווך של ההורים. רק במידה והזמן המשפחתי המשותף הופך להיות בעיקר ריבים ועימותים, יש מקום להצבת גבולות יותר חריפה.
    לא כתבת גם מה העמדה של בן זוגך בנושא, אולי תוכלי גם להיעזר בו ובתפיסותיו את הנושא.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין לא קיבלתי תגובה

    הילי
    15/12/2010

    שלום, עדיין לא קיבלתי תגובה לההודעה שלי.
    שלחו לי למייל שישנה תגובה לההודעה שלי, אך טרם!
    אשמח לתגובה
    תודה וערב נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילי שלום, תשובתי מצורפת כאן שוב

    ד''ר שירי שדה שרביט
    16/12/2010

    הילי שלום,
    לא ברורה לי לגמרי תגובתך לריבים בין הילדים. מצד אחד את אומרת שאת יודעת שהריבים הללו הם טבעיים, אולם את מתייחסת לריבים וגם לכעס באופן כללי במונחים קשים - "הרגש הנוראי הזה". כעס, קנאה ותחרות בין אחים הם רגשות טבעיים, וכל ניסיון להעלים את הביטוי שלהם, יגרור תגובות עוד יותר קיצוניות מצד הילדים.
    עדיף להגדיר להם מראש מה אתם מאפשרים ומה לא - ללא אלימות ביניהם, ללא עלבונות מוגזמים וכדומה, ולאפשר להם גם למצוא את שביל הזהב והדרך אחד לשני, ללא התיווך של ההורים. רק במידה והזמן המשפחתי המשותף הופך להיות בעיקר ריבים ועימותים, יש מקום להצבת גבולות יותר חריפה.
    לא כתבת גם מה העמדה של בן זוגך בנושא, אולי תוכלי גם להיעזר בו ובתפיסותיו את הנושא.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו