מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התנהגות של בת שנה וחציז'נה12/12/2010
שלום רב, זאת פעם האשונה שלי בפורום זה. מקווה שתוכלו לעזור לי.
בתי בת שנה וחצי מאוד נבונה ובעלת אוצר מילים מאוד רב, מתקשרת , משחקת וכו'. לאחרונה במהך משחק החלה להרביץ לי או לאבא. אני מנסה להסביר לה להפסיק, שזה לא נעים לי (היא רואה שאני כועסת). היא מפסיקה אבל ממשיכה להכות דברים שונים שמסביבה בעצבנות. אני שוב אומרת לה להפסיק. וביזשהו שלב היא מפסיקה.
אני מבקשת עצה להתנהגות זו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנהגות
ז'נה12/12/2010מחכה לעצה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתנהגות - תגובה
סמדר ריינר12/12/2010שלום ז'אנה,
לא ברורה לי כל כך פנייתך השניה. בסך הכל עברו כשלוש שעות מאז ששאלת, מדוע חוסר הסבלנות? גם אם את חדשה בפורום בודאי שמת לב שיש אנשים שלא קיבלו תשובה עוד מאתמול.
לגבי ביתך, אם אתם אוסרים עליה להראות את התסכול שלה בדרך של מכות, כדאי שתתנו לה אפיק אחר להציא את התסכול, כי אתם לוקחים לה משהו אבל לא פותרים לה את הבעיה, היא עדיין נשארת בלי כלים לבטאת את התסכול. דווקא הפיתרון שלה להכות דברים אחרים, הוא יחסית טוב, כי כך היא לא מכאיבה לאף אחד. אני מציעה לכם קודם כל ללוות את הקושי שלה במילים, זה כבר סוג של כלי - להגיד לה: "אוף זה מעצבן שלא קיבלת מה שרצית" עצם ההכרה בקושי שלה היא מאוד חשובה, למרות שהפיתרון הוא לא מכות. אם היא נורא כועסת ועדיין לא יכולה לדבר כדי לבטא זאת, אפשר לתת לה כדור ספוג רך שתוכל לכווץ אותו כשהיא כועסת, וללוות זאת במילים "אוף, עכשיו אני כועסת, אבל אני לא מרביצה" ולהראות לה איך מכווצים את הכדור, לעשות פרצוף כועס,ולעשות מזה קצת צחוק, יחד איתה. באופן הזה אתם כן נותנים מקום לתסכול שלה ולא חוסמים אותו, וגם נותנים לה כלי חלופי שלא פוגע באף אחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ז'נה12/12/2010אני לא שמתי לב לזמני תגובה פה בפורום.סליחה.
האם זה בסדר שאני מראה לה שאני מתעצבנת כלומר שזה מושך תשומת לב? שהיא עושה דווקא וממשיכה להכות חפצים שונים או לגעת בחפצים שאסורים לה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - תגובה
סמדר ריינר12/12/2010שלום ז'נה,
רצוי לא להתעצבן, וכן אם התעצבנת אין טעם לעשות מזה הצגה גדולה. התעצבנות שלך היא בהחלט סוג של תשומת לב שכדאי להמעיט בה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
