פחדים ילדה בת 12

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פחדים ילדה בת 12
    יפעת
    12/12/2010

    בתי בת ה 12 מזה חודש מתלוננת על פחדים ומחשבות מפחידות בלילה וכן נדמה לה שכל הזמן יש מישהו שרודף אחריה בדרכה מבית הספר, בבית ובכל מקום....דירנו ארוכות בנושא ולאחר כמה ימים אמרה שעקב שיחתינו הוקל לה לפני כשבוע התארחנו אצל הורי ואז כשהלכה לישון פתאום פרצה בבכי ורעד וסיפרה שהיא פוחדת מאד ומרגישה שהיום משהו רע יקרה לה והלילה היא תמות. היא נמנעת מלעלות לקומה העליונה של הבית כשאני לא בבית . ברצוני לציין שבתי היא ילדה נורמטיבית וחברותית ולפני כשנתיים פנינו לטיפול פסיכולוגי לאחר שסיפרה שיש לה חברים דמיוניים מה שלא היה אופיני לגילה.
    האם צריך לפנות בשנית לטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחדים ילדה בת 12

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחדים ילדה בת 12 - תגובה

    סמדר ריינר
    12/12/2010

    שלום יפעת,
    ייתכן ויש מקום לפנות שנית לטיפול. אולים נראה לי שהכי נכון שתפנו למטפל או למטפלת שכבר מכירים אותה והם יוכלו לייעץ לכם בצורה הרבה יותר ספיציפית ושמתאימה למקרה הייחודי שלכם האם כדאי לחזור לטיפול, בודאי יותר מתשובה כללית בפורום שלא נשענת על הכרות איתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו