מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בת שנתיים ובת ארבעמלי14/12/2010
ביתי בת ארבע ילדה עדינה ואצילית מאוד ממש "נסיכה" אחריה בת שנתים "ג'דה" הקטנה כל הזמן חוטפת לגדולה , מכה ,נושכת אותה סוחבת לה שערות והגדולה...צורחת !ניסיתי לאמר לה שהיא הגדולה ויש לה יותר כח והיא צריכה להגן על עצמה נתתי לה את האוקי להחזיר לה אבל שום דבר לא עוזר היא לא עושה כלום רק צורחת יש לצין שהיא אכן ילדה עדינה שמתנהגת בעדינות עם כל הסביבה וגם עם בת השנתיים לפעמים נראה שהיא ממש מאפשרת לאחותה להכות אותה כי היא אפילו לא מנסה לברוח רק צורחת כמו כן הקטנה אלימה רק כלפיה יש לה אחות בת שש והם "חברות טובות" וגם בגן לא התקבלו תלונות מיוחדות...אני לא יודעת איך להפסיק את מעגל האלימות...הצרחות...איך לגרום לבת הארבע לא להיות חסרת אונים? האם להגן עליה או לא? לתת לקטנה למרוט אותה ולא להתערב? לעצור את הקטנה? להעניש אותה? אשמח לקבל תגובתכם תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתגובה
מלי15/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה מאוד לתשובה....
מלי15/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת שנתיים ובת ארבע - תגובה
סמדר ריינר15/12/2010שלוםן מלי,
לא כל כך ברור לי הבסיס להתנהגותה. ייתכן שהיא רגילה לקבל תשומת לב רק דרך העדינות היתרה שלה והצרחות. אם זה כך, הרי שברור שאת לא אמורה לתת את תשומת הלב בתנאים האלה, כי כל התייחסות לעניין הזה מחזקת את הדפוס. כן חשוב לתת לה תשומת לב בדרכים אחרות ובהקשרים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת ארבע ובת שנתים...המשך
מלי16/12/2010קודם כל תודה רבה אך אני מרגישה עדין בלי תשובה כיון שחשבתי על מה שכתבת לי וניסיתי במשך תקופה ארוכה לתת לה הרבה תשומת לב מיוזמתי וזה לא עזר כלום בנושא הנ"ל .ההשערה שלי או שהיא באמת לא מסוגלת להרביץ חזרה אך מצד שני "נהנית" מהמקום של ה"מוכה" מה אני אמורה לעשות? וכן מה אני אמורה להגיב לקטנה בת השנתיים שמכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת ארבע ובת שנתים...המשך - תגובה
סמדר ריינר16/12/2010שלום מלי,
נראה לי שלא התייחסת לאחד החלקים של התשובה שלי ולכן ההרגשה שנשארת בלי תשובה. מעבר לעניין של לתת תשומת לב בהקשרים אחרים הבהרתי בפםירוש איך להתנהג במקרים עצמם. על המיקרים האלה את לא אמורה לתת התייחסות. כלומר להתעלם. זו נראית לי תשובה מאוד ברורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מודה
מלי16/12/2010אני מודה לך מאוד מאוד חיזקת אותי על מה שחשבתי שכך נכון להגיב אבל זה מאוד מאוד קשה לראות את זה ולהתעלם....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מודה -תגובה
סמדר ריינר16/12/2010שלום מלי,
זה קשה רק בהתחלה, עם הזמן, עקב העיקביות שלך זה ילד ויתמתן, ואז תרגישי הקלה גדולה ושהיה שווה לעבור את זה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
