הודעה חוזרת מחוסר תשובה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הודעה חוזרת מחוסר תשובה
    קרן
    19/12/2010

    אני אמא לשני תינוקות "הגדול" בן שנה ושמונה חודשים ו"הקטן" בן שלושה חודשים.
    עד להולדת בני הקטן בני הגדול ישן כל הלילה ללא הפרעות. מרגע הולדת אחיו הוא התחיל להתעורר באמצע הלילה ולהגיע למיטתנו.
    מצד אחד קשה לי לעשות סדרת חינוך כעת כי אני מרגישה ש"כל" בני המשפחה מלבדו ישנים באותו חדר (ההורים והתינוק) ורק הוא בחדר אחר אז אולי הוא מרגיש את זה, מצד שני זה כבר הרבה זמן שהוא מתעורר ואז זה משפיע על המשך היום הוא עייף בגן וכו'.
    האם עלי לעשות משהו? או להמשיך כך?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הודעה חוזרת מחוסר תשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה חוזרת מחוסר תשובה - תגובה

    נעמה סבג שמש
    20/12/2010

    קרן שלום,

    אם את בוחרת לתת לו להגיע למיטתכם(כמו שהבנתי , איפשרת את זה גם טרם הלידה) בגלל העובדה שכולם נמצאים יחד, ובגלל חווית הנטישה שמבחינתו הוא חווה בשל הלידה, תוסיפי מזרון לחדר ותאפשרי לו לישון.
    אם את בוחרת להתחיל בסדרת חינוך זה דורש ממך עקביות, ללא רחמים בעקבות המצב.

    בעיניי אלה הן האופציות.
    בדקי מה סגנון ההורות שלך ותלכי עם הלב,

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות,
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו