מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חברקה שתלטניתרוז19/12/2010
לבת שלי בת 4 יש כמה חברות אחת מהן מאוד שתלטנית לדוגמא : החברה כל הזמן מאיימת על הבת שלי שאם תלך לשחק עם חברות אחרות היא לא תהייה חברה שלי החברה מאיימת על החברות של הבת שלי (שאיתן היחסים שוויוניים) שלא יתקרבן לבת שלי כמובן שהחברות לא שמות עליה יותר מדיי אבל משופ מה הבת שלי שמה והרבה היא בוכה בגן שהחברה אומרת לה לא ללכת
עוד דוגמא בכל אינטראקציה חברתית החברה רוצה לקבוע את החוקים ורוצה לשלוט במשחק לעיתים נדירות הילדה שלי מסרבת לכללי המשחק של החברה
דוגמא אחרת החברה מבקשת את התכשיטים של הילדה שלי וקשה לה להגיד לחברה לא
עד כמה אנ י אמורה להתערב ???????????
מה אני אמורה לעשות?????????
לבת שלי יש עוד אחות בת שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה חברה שתלטנית
רוז20/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברקה שתלטנית - תגובה
סמדר ריינר22/12/2010שלום רוז,
אני חושבת שבגיל 4 את בהחלט יכולה להתערב, לבקש מהגננת שתרחיק את אותה ילדה ממנה ושתנסה להפריד ביניהן, לתאם עם אימהות אחרות ביקורים אחה"צ עם ילדות אחרות, וללמד את בתך לעמוד על שלה, ולא לוותר. להסביר לה שאותה חברה לא טובה עבורה, ושחשוב בחיים לעמוד על שלה לפעמים.
בנוסף כדאי לך לשים לב האם גם בבית היא כל כך נוחה ומצייתת? אומנם בבית זה נוח עבורך אבל אוי לא תמיד זה טוב עבורה. האם יש מקומות שהיא רגילה לוותר בגלל שאחותה קטנה ממנה או שאין אפשרות עלשות מה שהיא מבקשת? אם כן כדאי להעצים אותה גם בבית, לראות את צרכיה יותר ולשים לב, אולי גם בבית היא מסכימה לשתלטנות מסוגים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
