בתי לא מעוניינת להתארח אצל אביה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בתי לא מעוניינת להתארח אצל אביה
    טל
    19/12/2010

    שלום רב ,
    אבקש את עזרתכם
    למי אני פונה במידה ומתעורר אצלי חשד לגבי מערכת היחסים אשר מתנהלת בין הילדים הבוגרים של החברה החדשה של הגרוש שלי.

    ילדתי בת 6 , אני ואביה התגרשנו לפני כשנה וחצי. אביה עבר לגור עם חברתו מספר חודשים לאחר פרידתנו. לחברה שלו 2 בנים בוגרים בני 12 ו15 .
    בתי מאוד אהבה בהתחלה לבוא אליהם ולבלות איתם ימים ולילות .
    כאשר היא אצליהם, היא ישנה באחד מחדרי הבנים .
    לאחרונה , בתי לא מעוניינת להתארח אצל אביה ובכל פעם שהיא אצלו מתקשרת אלי בבכי בשעות הלילה ומתלוננת שמתגעגעת ורוצה לחזור הביתה.

    בנוסף החלה לבקש כי ארדים אותה מדיי לילה ומתעוררת בלילות עם חלומות.

    למי אני יכולה לפנות על מנת לקבל הנחיה וסיוע בנושא

    תודה , טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתי לא מעוניינת להתארח אצל אביה - תגובה

    סמדר ריינר
    19/12/2010

    שלום טל,
    קודם כל עדיף, אם יש יחסים טובים, הידברות ותקשורת - לפנות לאב עצמו ולבדוק את העניין. אם את חוששת שלא תצליחו לדבר על זה בצורה עניינית, כדאי שתתייעצי עם גורמי הרווחה באיזור מגורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו