ילדה בת 6 וחצי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 6 וחצי
    אורית
    20/12/2010

    אני אמא לילדה בת 6 וחצי לאחרונה הגיעו עלינו חברים עם ילד בן 6 הם מכירים מאז שהיו תינוקות. הבת שלי בהתחלה רצה בכל הבית ושיחקה במשחק נשיקות היא רצתה לתת נשיקות לאותו ילד, ולאחר מכן חברה שלי סיפרה שהיא ראתה אותם כאשר הילדה רוקדת בחדר שלה בלי בגדים והבן יושב ומסתכל עליה. חברה שלי עצרה את המשחק והבטיחה שלא תספר לי אם היא לא תחזור על התנהגות כזאת שוב,הילדה הייתה מבוהלת שראו אותה. בערב ניסיתי לברר בעקיפין אך היא לא שיתפה אותי בכלום.אני שמתי לב שלילדה שלי יש התעניינות יתר בבנים, בנשיקות וכו' היא נחשפה לשום דבר חריג ככל שידוע לי ואני מאוד מקפידה לשוחח איתה. האם יש לי סיבה לדאגה או שזה התפתחות טבעית ואני צריכה לא להתערב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 6 וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 6 וחצי

    אורית
    22/12/2010

    אשמח לקבל תגובה שלכם לשאלה ששאלתי לפני כמה ימים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 6 וחצי - תגובה

    סמדר ריינר
    23/12/2010

    שלום אורית,
    קשה עדיין להבין מהתאור שלך עד כמה מדובר במשהו חריג ועד כמה מדובר בסקרנות טבעית. בכל מקרה, הפיתרון שנמצא שנותן הרגשה שמדובר בסוד , במשהו אפל ולא תקין ואסור לספר לך אותו בודאי לא פותר את הבעיה.
    אני חושבת שכדאי לפתוח את הדברים, להגיד שהחברה טעתה כשהבטיחה לא לספר, ובכל מקרה לא קרה שום פשע, אתם לא כועסים, אתם מבינים שהיא סקרנית, הסקרנות היא טבעית ובמקום, וכל עוד דברים נעשו בהסכמה לא נגרם כל נזק. הייתי מדברת איתה על הסקרנות שלה ומנסה לספק אותה בצורה פורמלית ונורמטיבית, למשל להקריא לה ספר שמיועד לילדים ומדבר על איך מגיעים ילדים לעולם. הייתי מסבירה לה שיחסים בין בנים לבנות מבחינה גופנית זה משהו שהיא תגיע אליו כשתהיה מבוגרת, וכרגע זה עוד לא מתאים, כמו שיש עוד דברים שמבגורים עושים וילדים לא, כמו ללכת לעבודה או לישון מאוחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו