מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- משבר בכיתה ארויטל21/12/2010
שלום רב ,
שמי רויטל אני אמא לשלשה ילדים 15,14,6.5 בני הקטן עלה השנה לכיתה א' . לפני כשנתיים חלה בלוקמיה עקב כך החסיר שנת גן שלמה ובשנה שעברה נעדר בערך אחת לשבוע לצורך טיפולים .. מבחינה שכלית הוא מעל לממוצע ילד חכם ופיקח ולאחר הדברים הקשים מאוד שעבר בוגר מאוד מאוד לגילו . כשהיה בגן חובה בשנה שעברה מעולם לא עלתה השאלה האם להשאירו בגן שנה נוספת , לא היה כל צורך .
השנה עלה לכיתה א' כמובן שהשתדלנו להכינו כמה שאפשר, מפגש עם הצוות החינוכי עם מבנה בית הספר עם החברים וכו'..
בחודש האחרון לילד קשה ללכת לבית הספר , הוא בוכה בבוקר ומבקש שאשאר עימו או שיבוא עימי לעבודה , כמובן שדבר זה לא מקובל אני מסבירה לו שילד הולך לבית הספר ואמא הולכת לעבודה ועושה זאת חד משמעית , זאת לאחר שבתחילה התלונן על כאבי בטן ואני כאמא שלא רגועה מבחינה בריאותית עם הילד נלחצתי מאוד ( בלי לשתף אותו ) אך עברנו בדיקות רבות וב"ה הכל בסדר , כאן הבנתי שכאב הבטן והשילשולים לעיתים מקורם בראש ... אציין שבהמשך היום בבית הספר הוא מסתדר וכשאני אוספת אותו בסוף היום ושואלת איך היה היום בבית ספר הוא עונה שהיה כיף...
אנא עזרו לי .. מה אוכל לעשות על מנת למנוע מהילד משבר בנפשו הוא עבר די והותר , כמובן שכאמא לשלוח אותו לבי"ס בצורה כזאת מנטרל גם אותי במשך היום בעבודה
תודה מראש רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משבר בכיתה א - תגובה
סמדר ריינר22/12/2010שלום רויטל,
במשך תקופה ארוכה בחייו בנך היה רגיל לקבל התייחסות דרך המחלה שלו.בבית שבו יש 4 ילדים מקומו היה מובטח לו למרבה הצער דרך העניין הזה. תודה לאל, המחלה כבר לא רלוונטית. עכשיו צריך לנסות לתת לו חיזוקים והתייחסויות על דברים אחרים כדי ללמד אותו לתפוס מקום בבית בדרך אחרת. נסו להבליט את התוכנות הייחודיות שלו, ולחזק אותו על התגברות והתמודדות וכמה שפחות להתייחס לאיתותים על חולי.
הרבה בריאות, ובהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
