האם מרד או שנתיים הנורא?....

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם מרד או שנתיים הנורא?....
    שרית
    21/12/2010

    שלום רב.
    היום בני בן שנתיים בדיוק. יומולדת....
    לפני חודשיים התחילה לו תקופה ממש מוזרה שהוא לא ישן צהריים בכלל, מקטר בבכי לקראת 12 משפשף עיניו מעבירה אותו למיטה או על ידיי להירדם או בכל מקום אחר פשוט מסרב להירדם בוכה במין מרד שכזה. עד שהוא קורס לו זה שעה 7 בערב ואז פשוט צונח לי על הידיים ונרדם לו עד 8 וחצי ושוב קם עד 12 בלילה. אני קורסתתתתתתתתתתת
    לא מבינה את ההתנהגות שהשתנתה לפתע. הוא היה ילד רגיל שקט משחק ועכשיו הוא היפר אקטיבי ברמות שאי אפשר להסביר. מה שלא מקבל צורח עד שמקבל , אני לא מצליחה לשים לו גבולות, כי מרוב הצרחות שלו הוא מקיא לי מה שהוא אוכל באותו הרגע...
    האם זה גיל שנתיים הנורא? האם יש להם הפחתה בשעות השינה ובגלל זה הם רוצים להיות עירניים ככה כל היום? אבל מה לעשות שהוא נרדם לו בערב ושוב קם לעוד 4 שעות של עירות מלאה ושוב להשתולל ולשחק בבימבות שלו. אני לא מבינה מה קורה איתו ואני עם עצמי כבר מותשת (אין לי עזרה כי אני חד הורית ויש עוד ילד בוגר בבית שסובל מזה גם, כי הוא צריך ללכת לבית הספר ונשאר ברעש עד 12 בלילה כל יום).
    אנא עזרתכם. אם יש גם מאמרים על הגיל הזה אשמח לקרוא ממש אני מרגישה נורא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא תשובתכםםםם

    שרית
    23/12/2010

    כולן נענו ואני מחכה בקוצר רוח לתשובה. אשמח מאוד אם תענו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע שלם אני מחכה וכולן נענות, למה?

    שרית
    25/12/2010

    מוגזם לא מובן לי למה שבוע אני בודקת ואף אחד לא טורח לענות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפורום לאחרונה לא מתפקד.נמצא חלופות

    גל
    25/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מרד או שנתיים הנורא?.... - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    25/12/2010

    מירי שלום,
    צר לי שנאלצת לחכות לתשובה. לעתים יש אילוצים ומציאוּת.
    לגבי הילד, נראה לי שסקרת די טוב את הסיבות להתנהגותו. ייתכן שהילד מנסה יותר לשלוט בסביבה - דבר שהוא אופייני לגיל זה - גם באמצעות נסיונות לקבוע איך דברים יתנהלו. אם את לא מציבה גבולות באופן יעיל, אזי החרדה שלו עולה וגם רמת העוררות והמצוקה, ולכן יהיה יותר סיכוי שהוא יקיא את האוכל או יתקשה להירדם אחרי שהתעורר.
    כדאי גם לבחון האם הילד מגיב גם לשינויים נוספים שאירעו או שנוסף גורם מעורר לחץ לאחרונה, ולראות איך לפתור גם את המצוקה הזו.
    בכל מקרה, הדרך להקל עליו ועל כל המשפחה במצב הנוכחי, היא להציב גבולות יעילים ויציבים. הילד זקוק לכך, כדי לא להגיע למצב של עוררות מוגזמת עד לכדי אפיסת כוחות. את מתארת שהוא מגיע תכופות למצבים קיצוניים וזה אינו מהלך תקין של העניינים.
    אם את מרגישה שאת נתקלת בקשיים מתמשכים להציב גבולות, תוכלי להיעזר מאוד בהדרכת הורים (במסגרת אישית או קבוצתית).
    בהצלחה,
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו