חוסר בגרות במתבגר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר בגרות במתבגר
    לי
    22/12/2010

    ראשית שלום
    יש לי בן מתבגר בן 15 מבחינה חברתית הוא מתחיל להסתגר ולהתבודד מבחינה חיצונית אין לו בעיה חריגה מבחינה לימודית הוא חזק ואין למורים טענות אלה ששואלים מדוע הוא מתבודד הוא טוען שאין לו בעיה יש לו חברים מפני שהוא מדבר איתם בבית הספר אך במציאות בהפסקות הוא יושב לבד ובשעות אחר הלימודים אין לו תקשורת עם החברים
    הוא טוען שהחברים לא מתאימים לו חשוב לציין שהוא נער שלא היו חסרים לו חברים גם מבחינת בנות וגם מבחינת בנים כול זה התחיל כאשר הוא עבר לחטיבה והשנה השתנה לחלוטין לא מובן לי מה הסיבה להסתגרות הזו הסגל מודע ניהלתי שיחה אך אין פתרונות

    בנוסף אין לו משמעת עצמית הוא כול בוקר מאחר לבית הספר ואין לו בעיה לאחר כול מה שסובב וקשור לבית הספר לא עובד אצלו מבחינת הכללים חשוב לציין שהוא ילד לא מופרע ואין בעיית משמעת\
    כול הזמן אני צריכה להכין לו הכול ביגוד הנעלה אני צריכה להזכיר לו לגבי מערכת וזאת הוא עושה כמה שניות לפני היציאה בבוקר לבית הספר
    אני תמיד צריכה להזכיר לו לזרז אותו בבוקר

    אני לא יודעת איך ניתן לטפל בזה מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות האם הוא זקוק לטיפול רגשי או לאיזו שהיא הדרכה והכוונה

    לתשובה אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר בגרות במתבגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מישהו מוכן להתייחס

    לי
    23/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן מתבגר

    ד''ר שירי שדה שרביט
    25/12/2010

    לי שלום,
    מתבגרים עוברים כל מיני תקופות במהלך גיל ההתבגרות, שלעתים המבוגרים רואים כ"חוסר בגרות". במידה והתפקוד הלימודי עדיין גבוה, והוא ממשיך להתנהג בצורה מותאמת בבית ובביה"ס, בזמן הקרוב עדיף להתבונן מרחוק על מצבו ולתת לו אפשרות לעבור את שלב ההסתגרות בכוחות עצמו.
    במידה וההסתגרות החברתית נמשכת עוד מספר חודשים או שאתם רואים שינויים במצב הרוח, בתיאבון, בעצבנות ובתפקוד - אפשר לפנות להתייעצות. בינתיים אפשר לשוחח גם עם פסיכולוג ביה"ס או היועצת שיתרשמו אף הם מהנער וממה שקורה לו כעת.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו