מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר בגרות במתבגרלי22/12/2010
ראשית שלום
יש לי בן מתבגר בן 15 מבחינה חברתית הוא מתחיל להסתגר ולהתבודד מבחינה חיצונית אין לו בעיה חריגה מבחינה לימודית הוא חזק ואין למורים טענות אלה ששואלים מדוע הוא מתבודד הוא טוען שאין לו בעיה יש לו חברים מפני שהוא מדבר איתם בבית הספר אך במציאות בהפסקות הוא יושב לבד ובשעות אחר הלימודים אין לו תקשורת עם החברים
הוא טוען שהחברים לא מתאימים לו חשוב לציין שהוא נער שלא היו חסרים לו חברים גם מבחינת בנות וגם מבחינת בנים כול זה התחיל כאשר הוא עבר לחטיבה והשנה השתנה לחלוטין לא מובן לי מה הסיבה להסתגרות הזו הסגל מודע ניהלתי שיחה אך אין פתרונות
בנוסף אין לו משמעת עצמית הוא כול בוקר מאחר לבית הספר ואין לו בעיה לאחר כול מה שסובב וקשור לבית הספר לא עובד אצלו מבחינת הכללים חשוב לציין שהוא ילד לא מופרע ואין בעיית משמעת\
כול הזמן אני צריכה להכין לו הכול ביגוד הנעלה אני צריכה להזכיר לו לגבי מערכת וזאת הוא עושה כמה שניות לפני היציאה בבוקר לבית הספר
אני תמיד צריכה להזכיר לו לזרז אותו בבוקר
אני לא יודעת איך ניתן לטפל בזה מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות האם הוא זקוק לטיפול רגשי או לאיזו שהיא הדרכה והכוונה
לתשובה אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מישהו מוכן להתייחס
לי23/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן מתבגר
ד''ר שירי שדה שרביט25/12/2010לי שלום,
מתבגרים עוברים כל מיני תקופות במהלך גיל ההתבגרות, שלעתים המבוגרים רואים כ"חוסר בגרות". במידה והתפקוד הלימודי עדיין גבוה, והוא ממשיך להתנהג בצורה מותאמת בבית ובביה"ס, בזמן הקרוב עדיף להתבונן מרחוק על מצבו ולתת לו אפשרות לעבור את שלב ההסתגרות בכוחות עצמו.
במידה וההסתגרות החברתית נמשכת עוד מספר חודשים או שאתם רואים שינויים במצב הרוח, בתיאבון, בעצבנות ובתפקוד - אפשר לפנות להתייעצות. בינתיים אפשר לשוחח גם עם פסיכולוג ביה"ס או היועצת שיתרשמו אף הם מהנער וממה שקורה לו כעת.
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
