מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן שנתיים וחצי נושך רק בגןמאי22/12/2010
שלום,
לפני כחודשיים הצטרפה אחות לבני בן השנתיים וחצי והוא התנהג בחיבת יתר( המון נשיקות וחיבוקים לילדה ולנו להורים) אך שום דבר מעבר לכך . לפני כשבועיים החל לנשוך ולהרביץ בגן בלי שום סיבה כאשר הוא עושה זאת רק בגן, בבית הוא לא אלים בכלל. הגננת מסבירה לו שאסור לנשוך בזמן המעשה ושמה אותו בפינת החשיבה וגם אנחנו מדברים איתו בבוקר כל יום לפני שהוא הולך לגן שזה לא בסדר לנשוך וזה כואב לילדים ושאם הוא מתנהג לא יפה הוא לא יקבל מאמא ואבא חטיפים. הבעיה שהוא מספיק לנשוך ליום , יומיים ושוב חוזר חלילה. מה ניתן לעשות , הילד אותו הוא נושך לא רוצה לבוא לגן בגלל הילד שלי ולא נעים לי בכלל מההורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנתיים וחצי נושך רק בגן - תגובה
סמדר ריינר23/12/2010שלום מאיה,
ייתכן שהילד שלכם מרשה לעצמו להוציא את התוקפנות שלו לגבי הולדת האחות רק בגן ולא בבית. ייתכן שבבית אתם משדרים שלא תקבלו התהנגות כזו ואת התינוקת אפשר רק לאהוב. יכול להיות שכדאי שתגלו קצת יותר פתיחות לתוקפנות בריאה גם בבית, לתת לו לבטא את הכעסים שלו, הרי לא באמת ייתכן שהוא רק אוהב את אחותו ואין שום דבר נוסף. זה תמיד גם וגם. בידקו האם בלי כוונה אתם מעבירים מסר, כמה היא חמודה, רק מלטפים, אתה אוהב אותה נכון? וכו'. אפשר גם לדבר איתו, לפי מידת ההבנה שלו, שאולי גם הוא מקנא באחותו, אולי הוא מרגיש שיש לו פחות זמן עם אבא ועם אמא, כי הוא בטוח מרגיש כך (אין מצב שלא, לא חשוב כמה אתם משתדלים, תאמינו לי) אבל כרגע דרך לבטא את זה מלבד אולי נשיכות בגן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
