בן שנתיים וחצי נושך רק בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים וחצי נושך רק בגן
    מאי
    22/12/2010

    שלום,
    לפני כחודשיים הצטרפה אחות לבני בן השנתיים וחצי והוא התנהג בחיבת יתר( המון נשיקות וחיבוקים לילדה ולנו להורים) אך שום דבר מעבר לכך . לפני כשבועיים החל לנשוך ולהרביץ בגן בלי שום סיבה כאשר הוא עושה זאת רק בגן, בבית הוא לא אלים בכלל. הגננת מסבירה לו שאסור לנשוך בזמן המעשה ושמה אותו בפינת החשיבה וגם אנחנו מדברים איתו בבוקר כל יום לפני שהוא הולך לגן שזה לא בסדר לנשוך וזה כואב לילדים ושאם הוא מתנהג לא יפה הוא לא יקבל מאמא ואבא חטיפים. הבעיה שהוא מספיק לנשוך ליום , יומיים ושוב חוזר חלילה. מה ניתן לעשות , הילד אותו הוא נושך לא רוצה לבוא לגן בגלל הילד שלי ולא נעים לי בכלל מההורים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנתיים וחצי נושך רק בגן - תגובה

    סמדר ריינר
    23/12/2010

    שלום מאיה,
    ייתכן שהילד שלכם מרשה לעצמו להוציא את התוקפנות שלו לגבי הולדת האחות רק בגן ולא בבית. ייתכן שבבית אתם משדרים שלא תקבלו התהנגות כזו ואת התינוקת אפשר רק לאהוב. יכול להיות שכדאי שתגלו קצת יותר פתיחות לתוקפנות בריאה גם בבית, לתת לו לבטא את הכעסים שלו, הרי לא באמת ייתכן שהוא רק אוהב את אחותו ואין שום דבר נוסף. זה תמיד גם וגם. בידקו האם בלי כוונה אתם מעבירים מסר, כמה היא חמודה, רק מלטפים, אתה אוהב אותה נכון? וכו'. אפשר גם לדבר איתו, לפי מידת ההבנה שלו, שאולי גם הוא מקנא באחותו, אולי הוא מרגיש שיש לו פחות זמן עם אבא ועם אמא, כי הוא בטוח מרגיש כך (אין מצב שלא, לא חשוב כמה אתם משתדלים, תאמינו לי) אבל כרגע דרך לבטא את זה מלבד אולי נשיכות בגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו