גמילה מתיתולים לילד בן 3.7

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מתיתולים לילד בן 3.7
    שכטמן נטלי
    24/12/2010

    שלום רב. עקב מחלה התאשפזנו בבית חולים עם חום גבוה למשך 5 ימים. עד עז ילד היה עושה פיפי בשירותים, אך קקי לא היה מסכים, היה דורש תיתול. בבית חולים לא עשה קקי למשך 5 ימים, ופה התחילה הבעיה. כשחזרנו לא ביקש תיתול ולא רצה קק. שמתי לב, שילד מתאפק. פעם אחד התיישב על הסיר ויצה לו בפתע צואה, היינו כ"כ מאושרים. אך עדיין אני רואה שהוא מתאפק, מתיישב בשירותים או סיר וכנראה מפחד מלהשתחרר. אתמול התחיל להקיא, ועז החלטתי לעשות לו חוקן לילדים, השתחרר, אך מתאפק ואני לא רוצה לחזור לתיתול. אני על סף דאגות לא יודעת איך להתנהג ומה לעשות. מבקשת עזרה. תודה מראש. נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מתיתולים לילד בן 3.7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מתיתולים לילד בן 3.7 - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    25/12/2010

    נטלי שלום,
    סביר להניח שתהיה רגרסיה לאחר אשפוז בבית חולים. זה מצב לחץ רציני עבור ילדים, ואח"כ הם נוטים "לחזור קצת אחורה" בהתפתחות. עדיף להימנע מחוקנים ולאפשר לילד את היציאות הטבעיות של הגוף.
    אני מפנה אותך לעמוד שאלות נפוצות בפורום, שם יש מידע על עזרה בגמילה מקקי.
    בהצלחה ורפואה שלמה,
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו