אמא שלא רוצה שבתה תפגש עם בני

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אמא שלא רוצה שבתה תפגש עם בני
    אמא
    25/12/2010

    שלום

    בני בגן חובה. יש לו שם חברה טובה. לאחרונה שמעה האמא שלה ממנה שהוא הראה לה את הבולבול שלו . משיחה שלי איתו הוא לא הראה והוא מודע לכך שזה פרטי. כמו כן הילדה אמרה שהוא הרביץ לה, מבדיקה איתו הוא אכן הרביץ כי היא נתנה לו סטירות וניסתה להכריח אותו לעשות משהוא. הסברתי לו שלא מרביצים ודיווחתי להורים ששוחחנו על כך ושידברו אם ביתם, שהיא ממש לא תלית שכולה תכלת שלא תרביץ לו.
    סה"כ בני הוא ילד טוב, מסתדר טוב ואהוב על בנים ועל בנות. הרבה ילדות אוהבות אותו והאמהות שלהן מדווחות על התנהגות נעימה מצידו.
    למרות זאת האמא של הילדה החליטה שלא רוצה שהילדים יהיו יותר בקשר אחרה"צ. החליטה שלא רוצה שהבת שלה תהיה עם בנים שיש להם "אגרסיות" לדבריה ושהיא תשחק בבובות ולא בחרבות.
    עכשיו כשאני באה לקחת את הילד מהגן, הילדה שתמיד באה אלי ומבקשת לבוא אליו אני אצטרך להמציא תירוצים למה אי אפשר. ילדים לא טיפשים, הם יבינו שזה בכוונה.
    מאוד עצוב לי ממה שהאמא מאלצת אותי לעשות. במיוחד שאני די אוהבת את הילדה הזאת. ושהילדים חברים נורא טובים. היא תראה שכל פעם בני הולך עם חברים אחרם ורק לה אגיד שאי אפשרץ זה נורא בעיני !
    יש עיצות למצב המגעיל הזה ?

    אמא עצובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלא רוצה שבתה תפגש עם בני - תגובה

    ליאת גרוס
    26/12/2010

    שלום לאם העצובה.
    ילדים רבים ולעיתים גם מרביצים. גם סקרנות לאברי מין היא טבעית בגיל זה ואין בכך כל בעיה כל עוד זה נעשה באופן מותאם לגיל.
    נשמע שיש לאותה אם קושי להתמודד עם דברים מסויימים וזו בעיה שלה ושל הבת הבת שלה. את לא יכולה לשנות אותה ולא כדאי אפילו לנסות. כדאי לא להעלב ממנה ולא לחוש חוויה של דחיה מצידה כלפי בנך. זה עניין שלה בעצם ולא קשור אליו. תני לה תזמן להתמודד וללמוד.חבל על הילדה שנאלצת להרחק מחבריה...
    יחד עם זאת - בשוםפנים אל תשקרי ואל תמציאי צירוצים מול אותה ילדה. תאמרי לה שמיצדך זה בסדר אבל שהיא צריכה לשאול את אמא שלה. או שתאמרי לה שרק אם אמא שלה מרשה. למה אל לוקחת אחריות? שאמא שלה תעמוד מולה ותסביר/תמציא תירוצים. אל תכניסי את עצמך למצב הזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו