בעיה חברתית - חוסר בטחון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה חברתית - חוסר בטחון
    ליאת
    26/12/2010

    שלום,
    בני בן 6 בגן חובה , ללא בעיות התנהגותיות ,הגננות בכל שנותיו בגן הגננות פרגנו לו תמיד שהוא מנומס ועובד יפה, ילד חכם וסקרן, עובד יפה בגן בכל התחומים ומעל הממוצע.
    לדעתי הוא עדיין בישן וחסר בטחון בכל מה שנוגע לחברה, בגן הוא מתחבר לכולם אבל נוח לו יותר לשחק עם הבנות.
    למרות שתמיד משלב בין הבנים לבנות , זה מרגיש לי כאילו הוא חסר בטחון בגן ובחברה
    למרות שבבית או אצל הסבתא והסבא הוא לגמרי שונה ומאוד שובב, אבל בגן הוא מתנהג שונה, מדי פעם חבר בא אליו או שהוא הולך לחבר זה קורה ממש מעט מאוד
    קשה לו להפתח , אבל שנמצא בסביבה שנוחה לו לפעמים גם בגן אז הוא מאוד שובב
    אבל זה קורה לעיתים.
    גם בחוג הכדורסל הוא לא מדבר עם הילדים.
    ממה זה נובע? מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה חברתית - חוסר בטחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה חברתית - חוסר בטחון - תגובה

    סמדר ריינר
    26/12/2010

    שלום ליאת,
    בגי הזה ההורים עדיין מעורבים בהזמנת ילדים מהגן הבייתה ואולי כדאי לסייע לו דרך זה. מעבר לזה, לא ציינת את הקשר שלו עם אביו, אבל ייתכן שגם הידוק הקשר, משחקים משותפים עם אבא וחיזוקים מצד אבא על היכולות שלו בכדורסל או בדברים אחרים יכולים לתרום לביטחון עצמי רב יותר מול בנים בכיתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו