גיל שנתיים "הקשה"

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גיל שנתיים "הקשה"
    עדי
    27/12/2010

    יש לי שני ילדים הגדול בן שש וחצי והקטן חודש הבא בן שנתיים.
    הבעיה שלי היא עם הבן הקטן, הוא ממש ילד שובב- הוא מציק לאחיו הגדול נושך אותו רוצה רק מה שיש לו ביד ואם לא מקבל מתחיל לצרוח ולבכות.
    אחיו הגדול מאוד אוהב אותו ולא יכול לשמוע את הבכי שלו ולכן לצערי הרבה פעמים מוותר לו.
    בנוסף הקטן זורק דברים (צעצועים את הבקבוק שלו ועוד) ומנסה לנשוך ולהרביץ גם לנו (אבא אמא סבתא וסבא...).
    הוא נכנס השנה לגן אחרי שהיה אצל מטפלת ובגן ברוך השם הכל בסדר, התעניינתי אצל הגננת ונאמר לי שהוא מתנהג בגן בסדר גמור- אין בעיות מיוחדות הוא כמו כל הילדים אין בעיה חריגה.
    ניסינו לטפל בשיטת פינת החשיבה אך כאשר אני שמה אותו שם הוא לפעמים מתחיל לבכות, ולפעמים עומד ומחייך.
    הוא מדבר יפה וניתן להבין ממנו הכל אך עדיין בבית מתנהג איך שבא לו.
    מהי משיטה שבה ניתן לחנך ילד בן שנתיים שמה שהוא עושה לא מקובל על הסביבה?
    אני יודעת שגיל שנתיים הוא גיל קשה של בדיקת גבולות, אך איך מציבים לילד כזה קטן גבולות בצורה שיבין?
    כי לאחר "עונש" הוא מחכה קצת וחוזר על אותו מעשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל שנתיים "הקשה"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל שנתיים "הקשה" - תגובה

    נעמה סבג שמש
    27/12/2010

    עדי שלום,

    נשמע שהילד מפותח לגילו ויחסית מבין.
    כל פעם שאינו מתנהג כמקובך וחורג מהגבולות, תעירי לו. אל תעירי יותר מפעמיים. בפעם השלישית עשי מעשה. תרחיקי אותו מהמקום, תזיזי אותו. שימי אותו עלייך ותכנסו יחד לחדר להרגע.
    עם הזמן הוא יבין את המשמעות. המטרה היא אינה עונש, אלא פסק זמן מהסיטואציה.
    היי עקבית וזה יועיל.


    בהצלחה!

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות.
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.
    היחידים עם שיטת הצילום המתועד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו