מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כיתה א' -בעיות התנהגותנטע27/12/2010
שלום ,בתי הייתה בת 6 בנובמבר. ילדה נבונה מאוד .לומדת בכיתה א' . מתחילת השנה היו לה המון קשיים- לא הסכימה ללמוד, בכתה רוב היום ולא שיתפה פעולה עם המורה. בחודשיים האחרונים המצב השתפר :היא לומדת יפה- מעל הממוצע בכיתה. אבל הבעיה היא התנהגות. היא מקשקשת על השולחן ובמחברות כשמשהו לא מסתדר לה. טוענת שלא מבינה כש המורה יודעת בוואדאות שהיא כן. מושכת המון תשומת לב: מוציאה קולות באמצע השיעור,מתפרצת וקוראת למורה תוך כדי שהיא מסבירה.כששואלים שאלות וצריך להרים יד ולענות-היא פשוט מתפרצת וצועקת את התשובה(שנכונה -תמיד!).בשיעורים שהם פחות פורמייל-שעת סיפור,נושא-מסרבת להשתתף -אלא רק בעברית וחשבון.המורה אומרת שהיא כנראה לא מוכנה לא'-אבל כבר מאוחר מדי. היא גם אומרת שיש לה בעיות התהנגות-רגשיות ומצבי רוח: היא יכולה ללמוד מצויין בשעתיים הראשונות ואח"כ לא לעשות כלום או לקשקש על השולחן. לא משנה מה לומדים.יום אחד היא קוראת שותף ולמחורת מושכת מילים או מסרבת בכלל.יום אחד היא פותרת תרגילים מסובכים בחשבון ולמחורת אומרת שלא מבינה. מה עושים? אפשר לטפל בזה? איך? ע"י מי?לאבחן משהו אם בכלל. זה לא קשב וריכוז.עם זה אין בעיה בכלל. זה ממש התנהגו/רגישות/מצבי רוח/מוטיבציה. בנוסף היא יושבת לבד ולא בזוג כי מפריעה.כשהיא טוענת שמפריעים לה ומעתיקים ממנה. והיא שמחה לשבת לבד.
סליחה על האורך, אני פשוט נורא מודאגת... עוד פרט:היא בת בכורה לאחות בת שנה וחצי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיתה א' -בעיות התנהגות - תגובה
סמדר ריינר27/12/2010שלום תמי,
הכתובת שלכם היא פסיכולוגית בית הספר. אם יש צורך היא תפנה אתכם לאבחון הרלוונטי או תערוך אותו בעצמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
