ילדה בת 6

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פסיכולוג ילדים

    מיכל
    28/12/2010

    היא לא ממש יודעת מה זה פסיכולוג .
    אני אמרתי לה כדי שלא יהיה לה יותר פחדים ושהיא תרגיש יותר טוב נלך לטיפול כלשהו.
    והבטחתי שאני אהיה איתה לאורך כל הדרך - ולזה היא לא מוכנה.
    לא שאלתי עם הפסיכולוג נגע בה, מפני שלא רציתי להכניס לה דמיון ומציאות ולערבב לה.
    שאלתי מה קרה שם וכדי שהיא תספר מה שהיה כפי שהיה.
    בהתחלה היתה אומרת , אני לא רוצה לדבר על זה.
    אח"כ אמרה שהוא שאל שאלות והיא לא הצליחה. לא הזכירה נגיעות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוג ילדים - תגובה

    סמדר ריינר
    28/12/2010

    שלום מיכל,
    מדובר בילדה בת 6 בסך הכל. היא לא מחליטה אם היא הולכת או לא.בשביל זה יש לה הורים. בדיוק כמו שהייתם לוקחים אותה לטיפול רפואי קריטי אם לא הייתה ברירה. אתם לא שואלים אותה אתם מודיעים לה שאתם הולכים, לצד ההרגעה שאתם תהיו לידה ושאף אחד לא אמור לגעת בה שם, לאור העובדה שהפחד העיקרי שאת מתארת הוא פחד ממגע ועדיין לא ברור לי איך הפחד הזה מתקשר לחוסר רצונה ללכת לפסיכולוג כי אין כך כל קשר למגע גופני. ייתכן שהיא לא מבינה במה מדובר וכדאי להסביר לה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 6
    מיכל
    27/12/2010

    שלום רב,
    יש לי ילדה בת 6, כיתה א, אחות לתאומות בנות 3.5
    הילדה ילידת דצמבר, ולכן מאלצה לעבור אבחון לעלות לביה"ס.
    נכנסנו לאיבחון, לאחר מכו התבקשתי לשבת בחוץ. הילדה יצאה להפסקה ולאחר מכןו נכנסה שוב. לאחר כמה זמן יצאה מהאיבחון בוכה.
    הפסיכולוג אמר ששאל שאלות ולא ידעה ניסה שוב , וכנראה מהתיסכול החלה לבכות.
    מאז הילדה לא רצתה ללכת לחברים ונסגרה. ניסתי לקחת לטיפול ולהתייעץ.
    לא היתה מוכנה דבר.
    אמרו תעודדו , תאהבו , לא לעשות עניין.
    נתנו ביטחון , אהבו (כרגיל ויותר), והכל...המצב השתפר אך עדיין הילדה עם פחדים, לא רוצה שאף אחד יגע בה. לכבוד יום הולדת 6 רצתה עגילים, נכנסנו לחנות והיא בלחץ שהמוכרת צריכה לגעת לה באוזניים.
    ואומרת שהיא תהיה אמיצה כשהיא תגע בה...:( מה אני אמורה לענות?
    ולבסוף, כמובן שלא עשינו עגילים ויצאה בוכה מהחנות.
    לא נורא אמרתי, אולי בשנה הבאה. אני מנסה לא להראות, אבל אני ממש דואגת לה.
    רציתי לקחת אותה לדיקור ועוד, לא מוכנה לשמוע שמישהו ידבר או יהיה איתה במגע כל שהוא. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 6 - תגובה

    סמדר ריינר
    27/12/2010

    שלום מיכל,
    זה נשמע מוזר ולא פרופוציונלי לאבחון. מדאיג אותי הפחד שלה ממגע וכן ההסתגרות. אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע אחר, ואם יש צורך שאתם תהיו נוכחים בפגישה אם הילדה חוששת להיכנס שוב לבד עם איש מקצוע לחדר, ויש לבדוק אם קרה משהו אחר, או באבחון עצמו או במקום אחר שגרם לכל התופעות האלה. ההסבר שנתן אותו פסיכולוג לא מסביר לדעתי את כל התופעות האלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובדת עצות

    מיכל
    28/12/2010

    הבעיה שהיא לא רוצה ללכת לטיפול, היא חוששת מכולם.
    לא יודעת מה לעשות ולאן לפנות.
    הייתי בתישאול הגוף, כדי שלא יהיה שוב פסיכולוג.
    הייתי בדיקור - בכתה שלא יגעו בה. שילמתי לחינם.
    התייעצות שלי עם פסיכולוג - תעודדי ותתמכי....עוזר , אבל עדיין בעיתי.
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובדת עצות - תגובה

    סמדר ריינר
    28/12/2010

    שלום מיכל,
    האם היא חוששת ללכת לפסיכולוג גם אם תבטיחי לה שתישארי איתה בתוך החדר? האם ברור לה שהפסיכולוג לא אמור לגעת בה? האם הפסיכולוג הקודם נגע בה? האם שאלת אותה את זה?
    לא הבנתי מה זאת אומרת "תשאול הגוף".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו