מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מעבר דירהמירב27/12/2010
יש לי 3 ילדים ולפני כחודשיים עברנו לבית חדש בעיר אחרת. 2 הגדולים עברו לביה"ס בתחילת השנה ונראה שהמעבר עובר בשלום ובהצלחה. אני פונה אליכם דוקא בגלל תגובות של בתי הקטנה , בת ה-3, שנשארה בגן הקודם עם חברים ותיקים. כמעט בכל יום בו אני באה לאסוף אותה הביתה, המשפט הראשון או השני שלה זה שאינה רוצה ללכת הביתה. היא רוצה ללכת לסבתא, או ללכת לחבר אבל לא הביתה. השבוע קרה שהגענו הביתה והיא לא הייתה מוכנה לצאת מהרכב. היא לא רוצה הביתה, היא רוצה להישאר ברכב. הבית אליו עברנו גדול, יש לה חדר משחקים וחצר, כאשר היא בבית היא משחקת ומחייכת ולא נראה שעובר עליה משהו. חוסר הרצון להיות בבית בא לידי ביטוי רק כאשר היא מחוץ לבית. אני רוצה להוסיף, שיש לה חברים בשכונה החדשה שמוזמנים אליה וגם חברים מהגן (מהשכונה הישנה) כבר ביקרו אצלה.
אשמח לדעת האם יש להתנהגות זו משמעות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר דירה - תגובה
ליאת גרוס28/12/2010שלום לך
ייתכן שזו דרכה לבטא את הקושי למעבר. מצד שני חודשיים אצל ילדה בגיל זה הם המון זמן ולכן קשה לדעת. אפשרות נוספת היא שעם הגיל נוצר קושי מסויים במעבר בין החוץ לבין הבית והיא זקוקה למקום מעבר או לזמן מעבר. כך או כך, נכון לתת לה להביע את דעתה, לתת לה תחושה אמיתית שמבינים שלא בא לה הבייתה ובמקביל להסביר לה שאין ברירה, אי אפשר כל יום ללכת למישהו אחר. שתשב קצת באוטו (תישארו איתה)עד שיימאס לה והיא תיכנס הבייתה. במקביל ניתן לעשות איזה שהוא מעבר כמו רבע שעה בגן שעשועים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
