מעבר דירה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר דירה
    מירב
    27/12/2010

    יש לי 3 ילדים ולפני כחודשיים עברנו לבית חדש בעיר אחרת. 2 הגדולים עברו לביה"ס בתחילת השנה ונראה שהמעבר עובר בשלום ובהצלחה. אני פונה אליכם דוקא בגלל תגובות של בתי הקטנה , בת ה-3, שנשארה בגן הקודם עם חברים ותיקים. כמעט בכל יום בו אני באה לאסוף אותה הביתה, המשפט הראשון או השני שלה זה שאינה רוצה ללכת הביתה. היא רוצה ללכת לסבתא, או ללכת לחבר אבל לא הביתה. השבוע קרה שהגענו הביתה והיא לא הייתה מוכנה לצאת מהרכב. היא לא רוצה הביתה, היא רוצה להישאר ברכב. הבית אליו עברנו גדול, יש לה חדר משחקים וחצר, כאשר היא בבית היא משחקת ומחייכת ולא נראה שעובר עליה משהו. חוסר הרצון להיות בבית בא לידי ביטוי רק כאשר היא מחוץ לבית. אני רוצה להוסיף, שיש לה חברים בשכונה החדשה שמוזמנים אליה וגם חברים מהגן (מהשכונה הישנה) כבר ביקרו אצלה.
    אשמח לדעת האם יש להתנהגות זו משמעות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר דירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר דירה - תגובה

    ליאת גרוס
    28/12/2010

    שלום לך
    ייתכן שזו דרכה לבטא את הקושי למעבר. מצד שני חודשיים אצל ילדה בגיל זה הם המון זמן ולכן קשה לדעת. אפשרות נוספת היא שעם הגיל נוצר קושי מסויים במעבר בין החוץ לבין הבית והיא זקוקה למקום מעבר או לזמן מעבר. כך או כך, נכון לתת לה להביע את דעתה, לתת לה תחושה אמיתית שמבינים שלא בא לה הבייתה ובמקביל להסביר לה שאין ברירה, אי אפשר כל יום ללכת למישהו אחר. שתשב קצת באוטו (תישארו איתה)עד שיימאס לה והיא תיכנס הבייתה. במקביל ניתן לעשות איזה שהוא מעבר כמו רבע שעה בגן שעשועים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו