גמילה מטיטולים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים
    אמאל'ה..
    28/12/2010

    שלום,
    תחילה אקדים ואתנצל אל אריכות הדברים..
    ולעניינינו,מזה כחודשיים התחלנו לגמול את ביתנו (היחידה לעת עתה) מטיטולים, ( כיום היא בת שנתיים ושלושה חודשיים). נראה כי היא רצתה בעצמה את השינוי ואף ביקשה את התחתונים החדשים שרכשנו בעבורה.בנוסף הסברנו לה שאת הצרכים שלנו אנו עושים רק בשירותים ולא בתחתונים ושצריך לשמור על הפיפי עד לשירותים ואף אנו משתדלים להוות לה דוגמא (" הנה גם אמא עושה בשירותים ורצה מהר שלא יברח .. כמובן שגם משתדלים לומר "כל הכבוד" על כל טיפת פיפי/ צואה שנכנסים לאסלה וכו') עם זאת היא מפספסת המון בתחתונים- רק את השתן ואילו את הצואה היא עושה בשירותים. לעיתים רבות היא עושה פיפי בתחתונים ולא אומרת כלל שיש לה ושעשתה כבר... מה שגורם לחיכוכים עימה והתנגדות מצידה לשבת באסלה ולהמשיך לעשות פיפי.ההתלבטות היא האם לקחת אותה לשירותים כל חצי שעה כדי שתשב באסלה כפי שניסינו בהתחלה ( ואולי בכך לפגום ביכולת שלה להבחין בעצמה מתי יש לה או אין לה וכמו שצויין לעיל גם ירבו החיכוכים כשתתבקש לשבת בשירותים " כדי לבדוק אם יש לה עוד פיפי") או שמא לחכות שזה יעבור מאליו.. אולי היא צריכה יותר זמן.. אציין כי אני בהריון חודש תשיעי ומאוד קשה לי ההתרוצצות אחרי הפיפי שלה בכל מקום בבית והתערמות הבגדים הרטובים.. בנוסף אני מנסה להיות סבלנית כלפיה ולא לכעוס על הפיספוסים והחיכוכים סביב הנושא. אציין כי עלתה בראשי מחשבה שהפספוסים שלה הם על רקע רגשי אך היא אוהבת את הבייבי שבבטן של אמא , מנשקת אותה ובינתיים מראה אהבה כלפי הרעיון שתהיה לנו בייבי חמודה בבית. האם אנו מצפים ממנה לגמילה מהירה וזה נורמלי שתפספס כ"כ הרבה ( כשמונה -עשר פעמים ביום..) או שמא היא לא מוכנה לכך ומתקשה לשלוט בסוגרים - רק בפיפי? אני אובדת עצות..מה עושים?
    ושוב סליחה שהארכתי יתר על המידה.. מצפה בכיליון עיניים לתגובה.. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליבוש מטיטולים

    מלי
    28/12/2010

    מנסיון אישי עם שלש בנות ....פשוט לחכות תחזירו לה את הטיטול ושלום כשהם בשלים לזה זה קורה בד"כ חלק ובלי ענינים ...ועדיף לך לחכות לאביב או לקיץ שגם תהיי כבר כמה חודשים אחרי לידה זה יהיה יותר קל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו