מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גמילה מטיטוליםאמאל'ה..28/12/2010
שלום,
תחילה אקדים ואתנצל אל אריכות הדברים..
ולעניינינו,מזה כחודשיים התחלנו לגמול את ביתנו (היחידה לעת עתה) מטיטולים, ( כיום היא בת שנתיים ושלושה חודשיים). נראה כי היא רצתה בעצמה את השינוי ואף ביקשה את התחתונים החדשים שרכשנו בעבורה.בנוסף הסברנו לה שאת הצרכים שלנו אנו עושים רק בשירותים ולא בתחתונים ושצריך לשמור על הפיפי עד לשירותים ואף אנו משתדלים להוות לה דוגמא (" הנה גם אמא עושה בשירותים ורצה מהר שלא יברח .. כמובן שגם משתדלים לומר "כל הכבוד" על כל טיפת פיפי/ צואה שנכנסים לאסלה וכו') עם זאת היא מפספסת המון בתחתונים- רק את השתן ואילו את הצואה היא עושה בשירותים. לעיתים רבות היא עושה פיפי בתחתונים ולא אומרת כלל שיש לה ושעשתה כבר... מה שגורם לחיכוכים עימה והתנגדות מצידה לשבת באסלה ולהמשיך לעשות פיפי.ההתלבטות היא האם לקחת אותה לשירותים כל חצי שעה כדי שתשב באסלה כפי שניסינו בהתחלה ( ואולי בכך לפגום ביכולת שלה להבחין בעצמה מתי יש לה או אין לה וכמו שצויין לעיל גם ירבו החיכוכים כשתתבקש לשבת בשירותים " כדי לבדוק אם יש לה עוד פיפי") או שמא לחכות שזה יעבור מאליו.. אולי היא צריכה יותר זמן.. אציין כי אני בהריון חודש תשיעי ומאוד קשה לי ההתרוצצות אחרי הפיפי שלה בכל מקום בבית והתערמות הבגדים הרטובים.. בנוסף אני מנסה להיות סבלנית כלפיה ולא לכעוס על הפיספוסים והחיכוכים סביב הנושא. אציין כי עלתה בראשי מחשבה שהפספוסים שלה הם על רקע רגשי אך היא אוהבת את הבייבי שבבטן של אמא , מנשקת אותה ובינתיים מראה אהבה כלפי הרעיון שתהיה לנו בייבי חמודה בבית. האם אנו מצפים ממנה לגמילה מהירה וזה נורמלי שתפספס כ"כ הרבה ( כשמונה -עשר פעמים ביום..) או שמא היא לא מוכנה לכך ומתקשה לשלוט בסוגרים - רק בפיפי? אני אובדת עצות..מה עושים?
ושוב סליחה שהארכתי יתר על המידה.. מצפה בכיליון עיניים לתגובה.. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה ליבוש מטיטולים
מלי28/12/2010מנסיון אישי עם שלש בנות ....פשוט לחכות תחזירו לה את הטיטול ושלום כשהם בשלים לזה זה קורה בד"כ חלק ובלי ענינים ...ועדיף לך לחכות לאביב או לקיץ שגם תהיי כבר כמה חודשים אחרי לידה זה יהיה יותר קל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
