מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- למה מרביצה?שירה28/12/2010
שלום יש לי בת- בת 1.6 מגיל 10 חודשים כאשר התחילה ללכת ולנוע יש בה רצון להרביץ לכל מי שלידה גם בלי סיבה , גני שעשועים בגן לבני דודים
, היא ילדה מאוד חכמה מבינה טוב מאוד מה היא עושה ואלו השלכות יש לכך ( בגן יושבת על כסא המחשבה) אבל עדיין ממשיכה חשוב לציין שיש לה אחות גדולה ממנה ,שגם לה היא מרביצה לרוב בלי סיבה , האם זה סוג של אופי האם זה יעבור האם היא תשאר ככה? מה לעשות .
אני ואביה מאוד קשובים אוהבים ונותנים יחס אין בבית צעקות או אלימות כל שהיא שממנה יש לה השפעה - מה יכול להיות הפתרון לכך?
פוליטיקה עוזרת לזמן קצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשה הייתי רוצה תשובה בנושא
שירה29/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה מרביצה? - תגובה
סמדר ריינר29/12/2010שלום שירה,
זוהי התהנגות אופיינית לגיל, לכן אין צורך כל כך לדאוג. זה לא כל כך נכון שהיא מבינה את כל ההשלכות של ההתנהגות שלה. אולי היא מבינה שאתם לא מרוצים מההתנהגות אבל עדיין לא מסוגלת לעשות את הקישור בין מה שהיא עושה לפגיעה שהצד השני חש אפילו אם היא מבינה מילולית. היא עדיין מאוד קטנה וזו הדרך שלה לבטא תסכולים ואולי גם לקבל תשומת לב. אתם יכולים לנסות ללמד אותה דרכים אלטרנטיביות - למשל להגיד ממה היא לא מרוצה, למשל להסתפק בתחליף כשהיא לא מקבלת מה שהיא רוצה ולכן מרביצה וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
