מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

תודה!!
elli30/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרידה בפעוטוןelli29/12/2010
שלום .
ביתי בת שנתיים מאוקטובר האחרון בפעוטון , הקליטה היתה קשה אך עברה, הילדה הלכה בשמחה לגן ונפרדה בלי בעיות.
בשבוע האחרון היא לא מוכנה להיפרד החליפו את המטפלת המחליפה (פעמיים בשבוע) בלי להודיע לא להורים ולא לילדים ככה שזה נפל על כולם בהפתעה וללא הכנה. האם זה נורמלי שהיא תגיב ככה? איך לעזור לה? זה יכול להיות משהו אחר??
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרידה בפעוטון - תגובה
סמדר ריינר29/12/2010שלום לך,
בודאי שזה יכול להיות משהו אחר גם. אבל הייתי בודקת קודם כל איך היא אחרי הפרידה. האם היא משתלבת בגן בצורה תקינה או שהפרידה הקשה משפיעה על כל ההתנהלות והתפקוד שלה בגן נפגע. אם התפקוד בגן גם הוא לא תקין, הייתי בודקת יותר לעומק האם קרה משהו בגן שהשפיע עליה, מעבר לעניין המטפלת או בבית. אם אחרי הפרידה היא נרגעת תוך כמה דקות ומשתלבת כרגיל - יכול להיות שכל העניין קשור לתגובה שלכם לקושי שלה ולכן הייתי מקטינה את התגובה ומצמצמת אותה למינימום, כי ייתכן שהיא חשה שיש לה רווח מישני של תשומת לב מקשיי הפרידה ולכן ממשיכה לייצר אותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
elli30/12/2010המטפלות אומרות שהיא בסדר אחרי שאני הולכת ואחרי ארוחת הצהריים שהיא יודעת שאני צריכה לבוא היא שוב רוצה את אמא ועצובה.
ואני נפרדת איתה כרגיל בלי רגשת אשם, אמא תבוא לקחת אותך אחרי ארוחת הצהריים ומשחררת אותה למטפלת או לשחק או שמושיבה אותה ליד שולחן פעילות ואומרת לה שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
סמדר ריינר30/12/2010שלום לך,
אם הכל תקין אחרי שאת הולכת, לא הייתי עושה עניין, אוי משאירה לה חפץ מעבר ממך, מטפחת או בובה קטנה של מחזיק מפתחות שתוכל לסמל אותך כשאת איננה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
