מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד סנדוויץשגית29/12/2010
שלום רב,
יש לי בן בן 7 + ובן 3+. אני בהריון בחודש 9 ומצפה לבן שלישי בקרוב.הילדים מאוד מתרגשים מהולדת התינוק החדש. בני בן ה3+ בתקופה האחרונה יצא מכלל איזון: בוכה הרבה.רב עם כל בני הבית. עקשן בצורה בלתי רגילה, על כל דבר ודבר ובעיקר על דברים לא הגיונים. פתאום מגיע אלינו למיטה בשעות לא שיגרתיות (3-4 לפנות בוקר) ומסרב לחזור למיטה ואז צורח צרחות ובוכה ומעיר את כל בני הבית.הדבר מתחיל כבר מהגעתו מהגן מסרב לשבת לאכול ושוב מתווכח על כל דבר. אני מאוד מכילה מחבקת שואלת מה עובר בגן אבל האמת איבדתי סבלנות ואני כבר מתחילה להתעקש איתו ולהעמיד אותו במקומו!!! ולא לוותר לו.אני לא מצליחה לתת תשומת לב לבני הגדול. לא מצליחה להכין איתו שיעורי בית מיותר לציין שאני עייפה מתוקף מצבי לא ישנה טוב גם ככה,ובנוסף הקטן מגיע בשעות לילה מאוחרות ואני לא מצליחה לחזור לישון . ומה יהיה עוד מעט שהתינוק יגיע הוא יעיר אותו בלילה ואותי שלבטח לא אשן הרבה. איך אצליח לתת לכולם תשומת לב. אבקש עזרתך בנושא. בברכה שגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד סנדוויץ - תגובה
סמדר ריינר29/12/2010שלום שגית,
קודם כל אכן יש להציב גבולות ברורים יותר בעניין השינה בלילה. ייתכן שהחזרת הילד למיטה לא נעשית בצורה מספיק נחרצת, ייתכן שאתם מדברים יותר מדי, נואמים, חוזרים שוב ושוב על המסר וממשיכים את הדיאלוג לתוך הלילה. כאן צריך להיות נחרצים וקצרים. אפילו אם הוא בוכה. אם הוא יבין שהכי לא זוכה להד, ולא נמשך הדיאלוג איתו עד אין סוף זה לא יהיה יעיל יותר מבחינתו והוא ייפסק בהדרגה.
לגבי הבכי ותשומת הלב לאורך היום - כדאי לדבר איתו. ייתכן מאוד ששמחה היא לא הדבר היחיד שכולם מרגישים לקראת התינוק החדש. ייתכן שילד הסנדוויץ' חש גם דאגה גדולה שמקומו יילקח, ואולי הוא כבר נלקח כי משהו בפניות שלכם התשנה עם ההריון. על כך אפשר לדבר איתו כדי לתת לגימטציה למה שהוא חש. שזה באמת קשה ומכעיס, ואולי הוא גם שמח שיהיה תינוק חדש אבל גם כועס ומדאג. זה בסדר להרגיש את כל הדברים האלה ביחד. ייתכן שאתם מצפים שתהיה רק שמחה והתרגשות ולא כל כך נותנים הכרה לרגשות השליליים ולכן הם מתפרצים עוד יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
