פחד ממפלצות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פחד ממפלצות
    אורחת
    29/12/2010

    ערב טוב,
    בתי בקרוב בת ארבע, זרקה מיוזמתה את כל המוצצים, הלכה לישון ולמחרת קמה עם בעייה חדשה לחלוטין..פחד ממפלצות. היא לא מדברת כלל על המוצץ והולכת לישון מבלי להזכיר כלל את המוצץ, אך מנגד התחילה עם פחדים. הדבר בעיקר מתבטא בבית. היא מבקשת שנסגור דלתות וחלונות, אם משהו זז מקום, היא אומרת שהמפלצת ברחה מהספארי ומהכלוב והיא הזיזה וכו'. קראתי בעיון את המלצותיכם בעיניין פחדים מסוג זה ואנו משתדלים ליישם. יחד עם זאת שתי שאלות קונקרטיות: ראשית, האם להענות לבקשתה לסגור את החלונות בבית ואת דלת חדר השינה שלה?, כרגע אני בחיוך מראה לה שאין כלום מעבר לחלון או לדלת.. ודבר שני היא רוצה שישנו איתה בלילה, כך שאו אח שלה או אחד מההורים ישן איתה עד שנרדמת, האם להמשיך..או כל פעם לבוא וללכת..?,
    אודה על התיחסותכם לשתי סוגיות ספציפיות אלו. תודה, מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד ממפלצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד ממפלצות - תגובה

    סמדר ריינר
    30/12/2010

    שלום מיטל,
    אני מפנה אותך לעיין בעמודת "שאלות נפוצות" בשאלה הנוגעת לפחדי ילדים, וכן לא הייתי ממליצה לישון איתה בלילה אלא להרגיל אותה בהדרגה, במקביל להתמודדות עם הפחדים, לישון לבד. .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו