בתי "מרימה" חפצים ללא אישור...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בתי "מרימה" חפצים ללא אישור...
    נבוכה
    30/12/2010

    שלום רב,
    לאחרונה נתקלתי בתופעה מדאיגה, ביתי בת שש וחצי, בכיתה א', מגיעה עם חפצים שלא שייכים לה, ובוודאי ללא רשות... לא נעים לי להגיד בקול רם, היא פשוט גונבת....
    צעיף של חברה, סביבון אטרקטיבי, ספרים מבית הספר..
    יש לציין שאין מחסור בבית ויחד עם זאת, ברור שהיא יודעת שזה לא תקין כיוון שמתחביאה במכנסיים וכד'....
    שוחחתי עמה, הבהרתי את המשמעות,חשבתי שהפנימה וביום שלמחרת חזרה עם ציוד חדש שלא שייך לה.
    כיצד עליי לפעול?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתי "מרימה" חפצים ללא אישור... - תגובה

    סמדר ריינר
    30/12/2010

    שלום לך,
    גניבות אצל יידם מצביעות בדרך כלל על קושי ריגשי, לא על קשוי חומרי בבית. אולי כדאי לדבר איתה ולבדוק אם יש משהו שמציק לה. האם חשה שמקבת פחות התייחסות או אהבה לאחרונה? האם בעקבות אח שנולד או משהו אחר שקרה, יציאה שלך לעבודה, פרידה, מעבר דירה וכו' -ייתכן שמשהו חסר לה ולא בהכרח משהו חומרי. אפשר לשחק איתה משחק - נניח אם היו לה שלוש משאלות לבקש מפיה - מה הייתה מבקשת - ייתכן שדרך זה יעלו דברים. אם לא, וזה נמשך כדאי לפנות לטיפול פסיכולוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו