מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דחוף לכ' סמדר ריינראוקסנה30/12/2010
שלום. אני ביקשתי מהגן לא להחזיר לילד טיטול (כשיש לו צואה). אבל כשהילד מתחיל לבכות כן להחזיר טיטול. היום אומרים לי "הוא ישב קצת על אסלה ולא רוצה יותר". הילד בבית יכול לשבת יותר מפעם אחד, אבל לא עושה. הסברתי על זה לגן. בתגובה אני שומעת "אני לא יכולה לעזוב קבוצה! אם הוא לא רוצה, אנחנו מחזירים לו טיטול". אני לא חושבת שהייתי צריכה לשמוע את זה. כי אם אני עושה בבית אחרת ובגן אחרת, הילד לא יפסיק עם טיטול. השנה בגן אין בחורה משירות לאומי שהייתה עוזרת. ואני מתחילה לחשוב שאם יהיה ככה הילד יהיה איפה שהיה. אם אפשר לקבל איזה שהמלצה ממך, כי אני מרגישה שבגן אין אפילו זמן לענות על השאילות. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף לכ' סמדר ריינר - תגובה
סמדר ריינר30/12/2010שלום אוקסנה,
באמת לא תמיד בגן אפשר להתאים טיפול לכל ילד כמו שהיינו רוצים, כי יש שם הרבה ילדים. ככל שהוא יגדל כך יידרש ממנו להיות יותר עצמאי, ויהיה פחות זמן להתייחס אישית אלייך ואליו. אלה החיים. אני מסכימה איתך שלהחזיר טיטול זה לא רצוי, ואני מאמינה שמי שענתה לך כך ענתה בצורה הזו כי היא עמוסה וגם לה קשה. לא הייתי לוקחת את זה קשה, וממתינה בסבלנות לפעם אחרת כשיהיה יותר זמן לדבר בשקט. יכול להיות שאת לא יכולה לצפות מההגן שיושיבו אותו כמה פעמים, ואולי כדאי להתייעץ עם הפסיכולוג של הגן איזה פיתרון יכול להיות שמתאים גם לילד, גם לך וגם לעומס של הגן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לכ' סמדר ריינר
אוקסנה30/12/2010תודה על תגובתך מהירה. מה עושים פסיכולוגים בשביל לעזור בזה? האם אותו דבר אני יכולה לעשות לבד? ואם כן, האם אפשר לקבל ממך המלצה מה לעשות? (חוץ מזה שיש בשאילות נפוצות). הבעיה של הילד לעשות צואה באסלה (רק בטיטול). אבל הוא לא מפחד לשבת, להתפנות הוא אולך לבד בלי שום בעיה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לכ' סמדר ריינר - תגובה
סמדר ריינר31/12/2010שלום אוקסנה,
בגלל שאצלכם יש עוד קשיים, יכול להיות שזה טוב שהפסיכולוג קצת יעזור לכם בעניין הזה. מה שאני ממליצה לך לעשות לבד הוא פשוט להניח לזה, ובכלל להשתדל קצת להניח לפעמים לילד ולהיות פחות מעורבת ופחות להתרגש מכל דבר. ייתכן שהעוצמה של המעורבות שלך וההתרגשות שלך גורמת להגברת החרדה אצלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
אוקסנה31/12/2010שלום ושוב תודה על תגובתך. אני לא חושבת שזה היה נכון, שאני מציקה לילד. ככה אני הבנתי ממך. אני דווקה עושה הכול שלילד יהיה רק טוב ושאף פעם לא יגיד שחסר לו או לא טוב לו. שוב אני לא חושבת שאני מציקה לילד. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך... - תגובה
סמדר ריינר01/01/2011שלום אוקסנה,
אני בודאי לא אמרתי שאת מציקה לילד, אני חושבת שאת בדרך כלל מאוד מודאגת וזה גורם לך להיות מעורבת מדי בדברים שהילד עושה ולא משאיר לו מספיק מרחב. בודאי שזה נובע מכוונות טובות שלך, אבל חשוב שתנסי קצת להרפות, כך זה יקל גם עלייך הרגע וגם זה יהיה לטובתו.
זו דעתי, וכמובן שמותר לך לגמרי גם לא לקבל אותה. את לא חייבת:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
