גמילה מטיטולים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים
    כרמית
    30/12/2010

    שלום רב,
    בתי בת השנתיים וחודש התחילה גמילה מטיטולים לפני כשלושה חודשים. הכל החל מזה שהיא ביקשה מדיי פעם לעשות צרכים בסיר ואנחנו זרמנו איתה. עד שיום אחד שאלתי אותה אם היא רוצה תחתונים והיא אמרה שכן ובאמת ראינו שהיא מצליחה להתאפק הרבה זמן וכשיש לה הלכנו איתה לסיר ומאז היא לא רצתה טיטולים.
    העניין הוא שלאחרונה יש כמה בעיות עם כל עניין הגמילה -
    1 - צריך לגרום לה בהיסח דעת לשבת בשירותים כי אם אומרים לה לבוא לשירותים היא לא מוכנה וממש מתעקשת. אבל אם בהיסח דעת נוביל אותה לשבת על האסלה היא מתיישבת ועושה את הצרכים.
    2 - .רוב הזמן היא מצליחה להתאפק אבל יש לפעמים איזה יום אחד שהיא מפספסת כמה וכמה פעמים באותו יום.
    3 - היא עדיין לא מתריעה בפנינו שיש לה פיפי/קקי , אנחנו צריכים לגרום לה לשבת לעשות ביוזמתנו.
    (בלילה היא עם תחתוני גמילה כי היא עושה פיפי).
    אשמח לקבל הכוונה מה מומלץ לעשות עם הילדה ? כיצד ממשיכים מהשלב בו אנחנו נמצאים ?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תענו לי!!!!!!

    כרמית
    03/01/2011

    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו