פינת עצב?!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פינת עצב?!
    אמא ל2
    01/01/2011

    שלום
    בני בן שלוש ו3 חודשים לפני כחודשיים נולד לנו בן נוסף
    לפני כשבוע הבן הגדול יצר לעצמו "פינת עצב" כל פעם שאני אומרת לו משהו שלא מוצא חן בעיניו הוא הולך לפינה הזאת יושב בה ואומר "אני עצוב"
    לדוגמא - בישלתי וביקשתי ממנו לא להתקרב לכיריים כי זה מסוכן וכמובן הסברתי למה אז הוא נעלב ושלח את עצמו לפינת העצב
    איך אני אמורה להתייחס לתופעה - האם להתעלם? האם להתייחס?
    שמתי לב שכשאני מתעלמת הוא מגיע אחרי כמה דקות ומתנהג כאילו כלום לא קרה
    השאלה אם נכון להתנהג ככה
    האם זה קשור לאח הקטן שנולד? אולי זה מצביע על משהו
    אני חושבת שהוא מקבל תשומת לב מאיתנו במיוחד כי אנחנו גרים בחול ועכשיו ההורים כאן לביקור ויש לנו המון זמן לבלות איתו אבל אולי זה לא מספיק???

    תודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פינת עצב?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פינת עצב?! - תגובה

    סמדר ריינר
    01/01/2011

    שלום לך,
    ייתכןשאכן קשה לילד עקב הולדת האח, אולם האופן בו הוא מבטא זאת מניפולטיבי. לכן הייתי ממליצה לעשות הפרדה, כן לדבר איתו על הקשיים שאולי הוא חש עקב הולדת האח, להקדיש לו זמן איכות בנפרד לא האח, וכו', אך מהאירועים האלה עצמם - להתעלם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו