מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן בכיתה במישל01/01/2011
יש לי בן בכיתה ב. מהכרותי איתו עולה ילד שבהתנהלותו הכל איטי. אוכל באיטיות, מכין שיעורים באיטיות עד כדי כך שלא מסיים עד הערב, מסדר מערכת באיטיות, מתלבש באיטיות, מעתיק מהלוח באיטיות וכו'...
בכיתה המורה מדווחת לי שצריך מספר פעמים כדי להעיר לו להעתיק מן הלוח, לסיים משימות ולהוציא ציוד דרוש.
יחד עם זאת, מדובר בתלמיד מאוד חיובי בכיתה, נבון , משיג ציונים טובים מאוד, קליטתו את החומר מהירה ועירנותו השיכלית גבוהה. לי, כאמא נדמה שהוא עם בעיות קשב וריכוז, ושצריך לפקס אותו כל הזמן ולמקד אותו למטרה ספציפית. כשמבקשים ממנו בו זמנית שני דברים הוא מתפזר. בבוקר אנחנו מאחרים בגללו, ואני מרבה לכעוס עליו ומכנה אותו בשמות: איטי שכמותך, אדיש וכו..
לפעמים הוא שוכח לעשות דברים שמבקשים ממנו, שוכח חפצים וציוד לכיתה, וחוש הזמן שלו לגבי סדר היום משובש לחלוטין. ניסינו למזער נזקים ע"י קניית שעון יד , אירגנו רשימת דברים שצריך לעשות מיד בתום הלימודים או לפני השינה וכו..
מה לעשות ? אני ממש מתאפקת לא להתפרץ עליו בצעקות?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן בכיתה ב - תגובה
סמדר ריינר01/01/2011שלום ליאורה,
אם נדמה לך שיש בעיית קשב וריכוז, כדאי לאבחן אותה. לא נשמע מהתאור שלך שהילד עושה זאת בכוונה, לכן, עד שתימצא דרך לאבחן ולסייע לו, אם תימצא דרך, צריך גם ללמוד לפתח סובלנות ולהשלים עם המצב. האופן שבו את מעירה לו פוגע מאוד וגורם נזק רב.הרבה יותר גדול, לטווח ארוך, מהאיטיות והאיחורים, עם כל הכבוד. ייתכן שכדאי מראש קחת בחשבון שפעולות מסויימות לוקחות לו יותר זמן ולהיערך בהתאם. להעיר אותו מוקדם יותר בבוקר, ובאופן כללי לתת לו זמן לעשות דברים בקצב שלו במידת האפשר, מי אמר שהזמן שלנו נכון יותר משלו?:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה נוספת
אמא14/01/2011עשית לילד בדיקת עיניים? ראיה? אני ממליצה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
