בן בכיתה ב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן בכיתה ב
    מישל
    01/01/2011

    יש לי בן בכיתה ב. מהכרותי איתו עולה ילד שבהתנהלותו הכל איטי. אוכל באיטיות, מכין שיעורים באיטיות עד כדי כך שלא מסיים עד הערב, מסדר מערכת באיטיות, מתלבש באיטיות, מעתיק מהלוח באיטיות וכו'...
    בכיתה המורה מדווחת לי שצריך מספר פעמים כדי להעיר לו להעתיק מן הלוח, לסיים משימות ולהוציא ציוד דרוש.
    יחד עם זאת, מדובר בתלמיד מאוד חיובי בכיתה, נבון , משיג ציונים טובים מאוד, קליטתו את החומר מהירה ועירנותו השיכלית גבוהה. לי, כאמא נדמה שהוא עם בעיות קשב וריכוז, ושצריך לפקס אותו כל הזמן ולמקד אותו למטרה ספציפית. כשמבקשים ממנו בו זמנית שני דברים הוא מתפזר. בבוקר אנחנו מאחרים בגללו, ואני מרבה לכעוס עליו ומכנה אותו בשמות: איטי שכמותך, אדיש וכו..
    לפעמים הוא שוכח לעשות דברים שמבקשים ממנו, שוכח חפצים וציוד לכיתה, וחוש הזמן שלו לגבי סדר היום משובש לחלוטין. ניסינו למזער נזקים ע"י קניית שעון יד , אירגנו רשימת דברים שצריך לעשות מיד בתום הלימודים או לפני השינה וכו..
    מה לעשות ? אני ממש מתאפקת לא להתפרץ עליו בצעקות?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן בכיתה ב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן בכיתה ב - תגובה

    סמדר ריינר
    01/01/2011

    שלום ליאורה,
    אם נדמה לך שיש בעיית קשב וריכוז, כדאי לאבחן אותה. לא נשמע מהתאור שלך שהילד עושה זאת בכוונה, לכן, עד שתימצא דרך לאבחן ולסייע לו, אם תימצא דרך, צריך גם ללמוד לפתח סובלנות ולהשלים עם המצב. האופן שבו את מעירה לו פוגע מאוד וגורם נזק רב.הרבה יותר גדול, לטווח ארוך, מהאיטיות והאיחורים, עם כל הכבוד. ייתכן שכדאי מראש קחת בחשבון שפעולות מסויימות לוקחות לו יותר זמן ולהיערך בהתאם. להעיר אותו מוקדם יותר בבוקר, ובאופן כללי לתת לו זמן לעשות דברים בקצב שלו במידת האפשר, מי אמר שהזמן שלנו נכון יותר משלו?:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה נוספת

    אמא
    14/01/2011

    עשית לילד בדיקת עיניים? ראיה? אני ממליצה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו