בוקר!!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר!!!
    דנה
    02/01/2011

    בוקר טוב (ממש...)

    בדכ אני מתעוררת בשש וחצי ואחרי שאני מסיימת להתכונן אני פנויה לילדים והרב זורם...
    הבוקר התעוררתי באיחור של רבע שעה והבוקר היה קשה לכולנו...
    שני הילדים בכו (7 ו-4), אני לא הפסקתי להזהיר מפני איחורים, זרזתי לביגוד, זרזתי לאוכל, זרזתי לשטיפת פנים, פיפי... כעסתי, צעקתי כנראה שגם העלבתי.
    כשהגענו לבית הספר הילד התחיל לבכות, אמר שאני שונאת אותו,שוזה בגלל הבוקר הנורא שהיה,
    כשהגענו לגן הילד אמר שהוא שונא אותי..

    עכשיו אני מלאת רגשות אשמה, מרגישה פשוט רע רע רע. לא בא לי לעבוד בכלל, ומצד שני נמאס לי כל הזמן להאשים את עצמי עם כל מה שקורה עם הילדים.

    מה אני עושה לא בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מומחית, אבל...

    מירי
    02/01/2011

    אני חושבת שלכולנו, האמהות יש רגעים כאלה. זה בסדר, אנחנו בני אדם.
    לפני שבועיית הבת שלי לקחה בקבוק מים ובכוונה שפכה בכל הבית, אני איבדתי את עצמי, צעקתי עליה, התעצבנתי, יצאתי משליטה ואפילו (אני מתביישת להגיד) נתתי לה פליק ביד.
    ייסרתי את עצמי על זה , לא ישנתי שבוע, כ"כ כעסתי על עצמי, ואיזה אימא אני.

    וזה עבר... והבת שלי עדיין אוהבת אותי.
    אנחנו בני אדם והכל בהורות הוא ניסוי ותהייה. את יכולה רק ללמוד מזה.
    לא קרה שום דבר נורא. קחי הכל בפורפורציות הנכונות.
    שתראי את הבן שלך, תחבקי אותו ותגידי לו שאת אוהבת אותו. ואת יכולה אפילו לנסות להסביר לו את הסיטואציה שקרתה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר!!! - תגובה

    נעמה סבג שמש
    05/01/2011

    תות שלום,

    מה את עושה לא בסדר, לא ניתן לענות על סמך בקר אחד לחוץ ואינטנסיבי. אם זה לא דוג' לשגרה שלכם, אז מה טוב.
    אם הילדים מרבים להשתמש באמרות קיצוניות כמו שנאה, כדאי לשקף להם רגשות וללמדם את עולם המושגים, וגם לשקול פגישת ייעוץ כדי לראות מה מפריע לך ומה היית רוצה לעשות קצת אחרת. כי זה אפשרי.
    רגשות אשמה תמיד יהיו לנו...אל תתני לזה לנהל אותך.

    בהצלחה!

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
    יועצת ומנחת הורים בשיטת הצילום הייחודית!
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו