מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תינוקת בת 3 וחצי חודשיםטל02/01/2011
שלום,
בתי בת שלושה וחצי חודשים ואני איתה בבית מיום הלידה.
אני מתכננת לחזור לעבוד כשתהיה בת חצי שנה ולכן התחלנו לקחת מטפלת פעמיים בשבוע לחמש שעות בבוקר.הכוונה היא שכאשר אחזור לעבוד המטפלת תהיה איתה חמישה ימים בשבוע.
הבעיה היא ששלושה וחצי חודשים לאחר שאני חוזרת לעבודה עלי לנסוע לחו"ל לחודש וחצי.
אני חוששת מטראומה בעקבות כ"כ הרבה שינויים בזמן קצר- קודם היא "מאבדת" אותי למטפלת, אח"כ "מאבדת" את המטפלת ואבא ובסוף כשנחזור לארץ היא תהיה בת שנה ואני מתלבטת האם להכניס לגן או לחזור למטפלת.
אודה מאוד לעזרה דחופה בעניין כיוון שאנו צריכים לקבל החלטה בהקדם!!!!!!!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 3 וחצי חודשים - תגובה
נעמה סבג שמש05/01/2011טל שלום,
מאד לא מומלץ לעזוב תינוקת בגילה לתקופה כה ארוכה.
כדאי שתשקלי שוב את העניין.
מעבר לכך: הילדה צריכה לעבור שינויים רבים וזהיקשה עליה רגשית מאד: אכילה, הרגלי שינה, מצב רוח.
כדאי לראות איך ניתן לבוא לקראתה.
בהצלחה!
נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
יועצת ומנחת הורים בשיטת הצילום הייחודית!
מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
טל05/01/2011הכוונה הייתה כי בתי תבוא איתי לשהייה בחו"ל.
לאחר שקראתי שוב הבנתי שזה לא היה ברור מהמייל.
בעלי יוכל לבוא לבקר לשבועיים האחרונים.
אשמח לשמוע המלצה לאור הבהרה זו-
האם עדיף לא להתחיל עם המטפלת לפני?
האם עדיף לא להכניס לגן מיד אחרי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון - תגובה
נעמה סבג שמש06/01/2011טל,
אכן הדברים נשמעים אחרת כעת.
זה בסדר להתחיל עם מטפלת, והייתי ממליצה להחזיר אותה למטפלת לכשתשובו.
זה הרע במיעוטו. העיקר הוא שהיא נוסעת איתך...
בהצלחה!
נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
יועצת ומנחת הורים בשיטת הצילום הייחודית!
מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
