ילדה בת 3 - חכמה ומקסימה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 3 - חכמה ומקסימה
    אריק
    03/01/2011

    בתי בת ה - 3 הינה ילדה חכמה ומקסימה אבל, היא מאוד לא רגועה, מה שמרגיע אותה זה חיכוך על כדור והיא יכולה לעשות את זה שעות עד שהיא נרדמת חצי גוף על הכדור ופרצוף על הריצפה.
    היא מתעצבנת בקלות וזורקת את עצמה על הריצפה, היא לא סרה למרות ולא מקשיבה אף על פי שמעירים לה כמה פעמים (לדוגמא: על תציירי על הקיר עם הטוש!! והיא בשלה מציירת).
    כשאמא שלה מביאה אותה לגן זה תמיד , אבל תמיד, מלווה בבכי ובצרחות (למרות שהגננות מספרות ש - 5 דקות אח"כ היא נרגעת).
    כל דבר שלא מוצא חן בעיניה היא אומרת "זה מגעיל" "אתה מגעיל" "אמא מגעילה" וכו' היא מאוד מאוד מפחדת מרופאים (רופאי משפחה או רופא שיניים) זה הגיע למצב שרצינו לספר אותה והיא חשבה שהספר הוא רופא ולא הסכימה בשום פנים ואופן להיכנס.
    היא כל הזמן מציקה לאחותה הגדולה (עוד מעט בת 5 ), היא מרביצה לה ומקניטה אותה, היא מפריעה לה לצייר בשקט (היא בעצמה לא יכולה לצייר בשקט יותר מ - 5 דקות).
    אני מפחד שהדברים שכתבתי כאן יתפרשו כאילו מדובר במפלצת קטנה אבל היא ילדה מקסימה , מלאת ביטחון עצמי, קונה אותנו בשנייה במשפט או במילה שהיא אומרת, היא דעתנית ולרוב זה נחמד אבל, ויש אבל , אולי אנחנו צריכים עזרה איתה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 3 - חכמה ומקסימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים???

    אריק
    03/01/2011

    ####בבקשה טענו לי - אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים??? - תגובה

    סמדר ריינר
    03/01/2011

    שלום אודי,
    נראה שיש קושי בגבולות ובדחיית סיפוקים במשפחה שלכם. מדוע אתה מצפה למענה תוך 3 שעות? האם זה נראה לך הגיוני?
    אני בהחלט חושבת שאתם זקוקים להדרכה בהצבת גבולות לביתכם, וממליצה לכם לפנות להדרכת הורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גב' ריינר הנכבדה והחצופה

    אודי ח.
    04/01/2011

    ההודעה נכתבה בשעה 12:49 את ענית בשעה 18:49 אז על איזה 3 שעות שעברו עד תשובתך הלקונית והמתחמקת את מדברת???
    אם הייתן יותר עירניות לבנות הפורום ומתנתקות רגע מהקליניקה הפרטית ועונות קצת יותר מהר , הייתן מגלות שאנו יושבות ומכססות ציפורניים עד שאתן עונות.
    התנשאותך בתשובה הייתה ברורה וכדאי לך לעשות קצת יותר שיעורי בית בהליכי נימוס ובכללי התנהגות.
    הודעתי השנייה בעניין אי היענות הייתה סטנדרטית ושיקפה הודעות דומות של בנות הפורום שלא זכו למענה.
    תשובתך כללה גם התנשאות מול משפחתי שכן, לדעתך, איננו יודעים "לדחות סיפוקים" אז תני לי לומר לך משהו גב' ריינר המתנשאת - הינך אישה קטנה וחצופה שחושבת ששנותיה בלימוד פסיכולוגיה הקנו לה רישיון של מעמד על מול "העמך" - משפחתי היא משפחה מכובדת ומקסימה וציפינו בכיליון עיניים לתשובתך ולכן כעבור כמה שעות פחדנו שדילגו עלינו - עתה אני יודעת שמלכתחילה הייתה טעות לפנות אלייך ושאת תהיי זו שתענה.
    בברכה אודליה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודליה

    מירי
    04/01/2011

    תראי, אני מבינה את מה שאת כותבת, אני שואלת כאן כבר פעם 4 את אותה שאלה ואין מענה. ואם עונות אז זה על שאלות שעלו לפני דקותיים ולא מתייחסות לשאלות ישנות יותר וחבל.
    אבל... ויש אבל, הן עונות בהתנדבות, הן לא חייבות ועושות את זה מתוך רצון לעזור.
    יכול להיות שההתייחסות לשאלה שלך באמת היתה עלובה. אבל לפחות קיבלת תשובה... אני מחכה כבר שבוע.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן חוצפה

    סמדר ריינר
    04/01/2011

    שלום אודליה,
    את אכן ציפית לתשובה תוך שלוש שעות כי עברו שלוש שעות בין הודעתך הראשונה לתזכורת.
    אני מבינה שאנשים מחכים בקוצר רוח לתשובה אבל זו ממש לא אשמתנו. המענה ניתן בהתנדבות ובחינם, ולא תמיד אנחנו עומדות בעומס. לא נראה לי שמגיע לנו על זה קיטונות של חוצפה ותובענות בנוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו